Kopierer en rubrikk

Mer
5 måneder 3 uker siden #31172 by grhafer30
Kopierer en rubrikk ble opprettet av grhafer30
Når jeg kjører iPad OS-versjonen, legger jeg merke til at kommandoen "kopier" vises i venstre hjørne av en rubrikk, og at bare kommandoen "lim inn" vises hvis jeg først kopierer rubrikken. Jeg antar at det er å kopiere poengsummene i rubrikken. Men når jeg åpner den samme rubrikken for en annen oppgave, kan jeg ikke lime inn poengsummen. Jeg vil gjerne kopiere en oppgave med en rubrikk, inkludert poengsummene, til en annen oppgave, slik at jeg kan ha en referanse for første utkast , andre utkast osv. uten å åpne den enkelte rubrikken hver gang. Er dette mulig? Jeg ser ikke hva kommandoen "kopier" og "lim inn" gjør hvis de bare påvirker oppgaven du har åpen. 

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 måneder 3 uker siden #31173 by bert
Besvart av bert på emnet Kopierer en rubrikk
Hei grhafer30,
 Ja, det alternativet er kun ment for å kopiere/lime inn samme poengsum i samme rubrikk på andre studenter. Den overføres ikke på tvers av forskjellige oppgaver, selv om det er samme rubrikkkonfigurasjon.
 Fra karakterbokvisningen kan du imidlertid kopiere og lim inn data, til og med rubrikker'
 Langt trykk på en celle > Kopier , dobbelttrykk for å lime inn

 

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
5 måneder 3 uker siden #31174 by grhafer30
Besvart av grhafer30 på emnet Kopierer en rubrikk
Ah, takk. Jeg prøvde å kopiere kolonnen, men bare resultatet ble kopiert. Jeg hadde ikke tenkt på å gjøre hver enkelt individuelt. 

Gary

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.