Rubrikker i iDoceo Connect - personvernerklæring

  • Halskjede
4 år 6 måneder siden #8309 by Halskjede
Hallo.
Jeg har nettopp oppdaget iDoceo connect-funksjonen for bruk med rubrikker, og det ser fantastisk ut! Imidlertid satte jeg den opp klar til bruk med studenter ved å bruke rom-PIN-koden (slik at det ikke var nødvendig med personlige påloggingsdetaljer fra studenter). Jeg legger imidlertid merke til at uansett bruksmåte står det i personvernerklæringen at studenter skal være 13 år eller eldre. Jeg lurte på om det er en grunn til dette, vennligst hvis studentene ikke skriver inn noen personlig informasjon (unntatt kanskje navnet deres når de leverer oppgaven til meg slik at jeg kan identifisere at det er deres arbeid)? Jeg hadde håpet å bruke dette som et vurderingsverktøy med 11-12 åringer - jeg vil heller bruke dette hvis jeg kan, da det virker mer sluttbrukervennlig enn noe jeg har funnet å bruke på Google Classroom. Takk for hjelpen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
4 år 6 måneder siden #8310 by bert
Hei Collier,
Det er ingen spesiell grunn til dette annet enn enkelte lands lovkrav. iDoceo Connect beholder ingen personlige data og sporer ikke brukerne på noen måte. Det er helt trygt å bruke i alle aldre, men noen land krever en form for skriftlig samtykke fra foreldre/foresatte hvis de er under 13 år.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Halskjede
4 år 6 måneder siden #8311 by Halskjede
Besvart av Halskjede på emnet Rubrikker i iDoceo Connect - personvernerklæring
Tusen takk for kjapt svar! Det hjelper virkelig, jeg vet hva jeg må gjøre videre.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.