Kan jeg lage en rubrikk med dette?

Mer
7 år 3 måneder siden #6724 by Emilie
Kan jeg lage en rubrikk med dette? ble opprettet av Emilie
Hei Bert!

Her er en av våre nye flermerkeordninger, og jeg lurte på om det ville være mulig å sette dette inn i en rubrikkregning?
Jeg er så forvirret over det siden jeg ikke helt forstår hvordan poengsummen på toppen kan være bare ett tall og deretter hvordan det vil påvirke merket totalt. For eksempel, her er et essay merket ut av 40 fra 2 kriterier /20 og det er i bånd som dekker flere karakterer... kan dette gjøres i en rubrikk? Hva slags resultat vil jeg i så fall se? Hjelp vær så snill!!! Takk skal du ha!
Emilie

Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 3 måneder siden #6725 by bert
Besvart av bert på emnet Kan jeg lage en rubrikk med dette?
Hei Emilie,
Ja, du kan sette dette inn i en rubrikk. Jeg sender et par prøver slik at du kan velge hvilken du vil jobbe med.

Denne første prøven tar bare de øvre nivåpunktene (dvs. 20,16,12,8,4,0) for å unngå å ha 20 kolonner. Du mister evnen til å finjustere merker, men det er lettere å administrere på skjermen og rapportene blir klarere.

Beregningen for denne rubrikken kalles 'Enkelt addisjon'. Dette legger bare til den valgte verdien på hver rubrikkrad, og du vil se en poengsum på 40 i karakterboken din. Resultatet kan blandes med andre gjennomsnitt og beregninger

Du kan importere denne rubrikken til iDoceo fra iPad, trykk på malen > Åpne i iDoceo


File Attachment:

File Name: Rubrikk-Cri...nt_3.pdf
Filstørrelse: 18 KB


File Attachment:

File Name: iDoceo_Rub...e.idoceo
Filstørrelse: 1 KB


Det neste innlegget vil inkludere hele rubrikken med 20 kolonner, en for hver mulig verdi (0-20) i det opprinnelige oppsettet ditt
Vedlegg:
Følgende bruker(e) sa takk: Emilie

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 3 måneder siden #6726 by bert
Besvart av bert på emnet Kan jeg lage en rubrikk med dette?
Her er den andre.
Det fungerer med samme "enkle tillegg", men i dette tilfellet har hver kolonne en annen verdi. Du kan deretter tilordne en hvilken som helst verdi fra 20 helt ned til 0.


File Attachment:

File Name: Rubrikk-Cri...FULL.pdf
Filstørrelse: 18 KB


File Attachment:

File Name: iDoceo_Rub...4.idoceo
Filstørrelse: 2 KB
Vedlegg:
Følgende bruker(e) sa takk: Emilie

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 3 måneder siden #6727 by Emilie
Besvart av Emilie på emnet Kan jeg lage en rubrikk med dette?
Takk Bert... Jeg visste ikke engang hvor jeg skulle begynne! Jeg har fått det nå, men jeg har stanset arbeidet!!!!!!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 3 måneder siden #6728 by Emilie
Besvart av Emilie på emnet Kan jeg lage en rubrikk med dette?
Hei igjen,

For å unngå å klikke på noen bokser, vil jeg gjerne gjøre dem "ikke klikkbare"... Jeg har lagt merke til at jeg noen ganger fortsatte å "gjemme dem" ved en feiltakelse mens jeg redigerte dem, men nå kan jeg ikke gjøre det lenger.. .
Er det mulig å skjule dem?
Takk igjen!

Emilie

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 3 måneder siden #6732 by Emilie
Besvart av Emilie på emnet Kan jeg lage en rubrikk med dette?
Beklager å komme tilbake til dette igjen.
Nå har ett av mine merkeskjemaer 2 kriterier - det ene er /10 og det andre /6 så totalt /16, men jeg har åpenbart de to kriteriene ved siden av hverandre, noe som betyr at totalen min er /20 i stedet for 16.



Og jeg vil ha det samme problemet med følgende...


Er det noe jeg kan gjøre for å rette opp dette?
Takk

Emilie
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 3 måneder siden #6733 by bert
Besvart av bert på emnet Kan jeg lage en rubrikk med dette?
Ja, rubrikker konfigurert som 'Enkelt tillegg' lar deg gjøre det ved å skjule celler.
Et langt trykk på en celle vil bytte status.
Skjul de høyere karakterene som ikke er tilgjengelige i hver rad, og iDoceo vil vite den totale poengsummen for hele rubrikken
Følgende bruker(e) sa takk: Emilie

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 3 måneder siden #6738 by Emilie
Besvart av Emilie på emnet Kan jeg lage en rubrikk med dette?
Takk skal du ha! På en eller annen måte hadde jeg endret det til tillegg... Dette er flott!
Jeg har merkeskjemaet mitt rett under øynene, til enhver tid, det hele er automatisk, med tillegg av den raske konverteringen, er det mirakelmerking... Vel nesten!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.