Nivåer

Mer
7 år 11 måneder siden - 7 år 11 måneder siden #6323 by Megan.Gale
Nivåer ble opprettet av Megan.Gale
Kan noen fortelle meg hvordan "nivåene" fungerer innenfor en rubrikk? Det er i radredigeringsboksen når du oppretter en rubrikk.
Takk
Sist redigert: 7 år 11 måneder siden av Megan.Gale.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 11 måneder siden - 7 år 11 måneder siden #6324 by bert
Besvart av bert på emnet Nivåer
Hei Megan,
Det er et tilleggsfelt som kun brukes til referanse i karakterbokens formler. Det er fortsatt et arbeid som pågår.

Når du tilordner et nivå, kan du velge spesifikke rader i en rubrikk som samsvarer med et bestemt nivå.
Her er et bilde. Vi har tildelt nivå A til en rad i rubrikken vår, og samme nivå A vises når du arbeider med formlene.


Vedlegg:
Sist redigert: 7 år 11 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 11 måneder siden #6326 by Megan.Gale
Besvart av Megan.Gale på emnet Nivåer
Hei Bert
Takk for svar. Hvordan kom du til det andre bildet? Kan du beregne en karakter bare fra nivåene? Så jeg har satt opp nivåene mine som mine pensumresultater, og disse utfallene kan behandles innen noen få vurderinger/rubrikker (dvs. en rad i flere rubrikker). Jeg vil gjerne kunne beregne en poengsum/karakter som trekker ut resultater fra flere rubrikker knyttet til det utfallet/nivået for rapporteringsformål. Høres dette mulig ut?
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
7 år 11 måneder siden #6329 by bert
Besvart av bert på emnet Nivåer
Ja, det er mulig, men kan være tungvint å konfigurere hvis du jobber med mange rubrikker.
Den andre skjermen er formelkonfiguratoren: Legg til kolonne > Beregning > Formel

Du kan jobbe med nivåer fra denne skjermen. Mer informasjon om formler her
www.idoceo.net/index.php/en/howto/calcul...4-your-first-formula

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.