Microsoft Kalender-integrasjon

Mer
11 måneder 2 uker siden #30960 by mc101
Microsoft Kalender-integrasjon ble opprettet av mc101
Hei! Med integreringen av iDoceo med Teams lurte jeg på om det ville være et annet valg å integrere med Microsoft-kalenderen. Jeg ser at du for øyeblikket kan bruke enten Apples kalender eller Googles, er det mulig å vurdere Microsoft også? Tusen takk!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 måneder 2 uker siden #30961 by bert
Besvart av bert på emnet Microsoft Kalender-integrasjon
Hei mc101,
  Du bør allerede kunne koble Microsoft-kalenderen din til iOS, og da vil den være tilgjengelig i iDoceo
  Jeg er ikke sikker på om dette som vises her vil fungere for deg, eller om du refererer til en annen kalender!
 Gi meg beskjed
www.digitaltrends.com/computing/how-to-s...ar-with-your-iphone/

hilsen
 

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 måneder 2 uker siden #30962 by mc101
Besvart av mc101 på emnet Microsoft Kalender-integrasjon
Hei bert, jeg tror jeg kan få det til å fungere (med andre ord synkroniser mine Microsoft-kalendere med Apples kalender, og synkroniser det deretter med iDoceo), men det virker litt av en løsning i stedet for å synkronisere direkte til en Microsoft-kalender fra iDoceo., hvis det gir mening. For eksempel har jeg for øyeblikket en Microsoft-kalender som inneholder generelle skolebegivenheter, en annen som har fagspesifikke hendelser og en annen for vurderinger. Jeg antar at det jeg ser etter er at iDoceo with it-planleggeren kan snakke direkte med Microsofts kalender slik at endringer som er gjort i iDoceo eller i Outlook gjenspeiles i hver. Jeg jobber fortsatt rundt iDoceo og leter etter den beste måten å utnytte potensialet for å gjøre administrasjonen av klasser mer effektiv, for meg ser kalenderintegrasjon ut som det ville være en del av det.  

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 måneder 3 uker siden #31002 by bert
Besvart av bert på emnet Microsoft Kalender-integrasjon
Takk for oppklaringen mc101 og beklager forsinkelsen!
Vi vil fortsette å jobbe med den integrasjonen, det kan ta en stund å nå Microsoft Calendar, men det er i veikartet vårt.
Hvis du savner noe annet, ikke nøl med å poste

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.