- Takk for at dere fikk: 0
Planlegger - Seksjoner for timeplaner for klassen
- inshelligent
-
Tema
Mindre
Mer
7 år 8 måneder siden - 7 år 8 måneder siden #6982
by inshelligent
Planlegger - Seksjoner for timeplaner for klassen ble opprettet av inshelligent
Hei der,
Jeg er en ny bruker som migrerer over fra PlanBook. Er det noen måte jeg kan legge til seksjoner i timeplanene mine, for eksempel leksjonstittel, mål, standarder, leksjonsdetaljer, differensiering/overnatting osv., da jeg bruker disse i PB ganske ofte og jeg liker hvordan det får meg til å tenke på disse tingene. Selv om det er en global "Innstilling"-tekstfil som sådan som bare setter inn de samme overskriftene i fet skrift i hver leksjonsbeskrivelse? Takk på forhånd!
Vennlig hilsen, Michelle
Jeg er en ny bruker som migrerer over fra PlanBook. Er det noen måte jeg kan legge til seksjoner i timeplanene mine, for eksempel leksjonstittel, mål, standarder, leksjonsdetaljer, differensiering/overnatting osv., da jeg bruker disse i PB ganske ofte og jeg liker hvordan det får meg til å tenke på disse tingene. Selv om det er en global "Innstilling"-tekstfil som sådan som bare setter inn de samme overskriftene i fet skrift i hver leksjonsbeskrivelse? Takk på forhånd!
Vennlig hilsen, Michelle
Sist redigert: 7 år 8 måneder siden av inshelligent.
- bert
-
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
7 år 8 måneder siden #6983
by bert
Besvart av bert på emnet Planlegger - Seksjoner for timeplaner for klassen
Hei Michelle,
Jeg er redd det ikke er mulig for øyeblikket, men det er noe man har i tankene for en fremtidig versjon
hilsen
Bert
Jeg er redd det ikke er mulig for øyeblikket, men det er noe man har i tankene for en fremtidig versjon
hilsen
Bert
Følgende bruker(e) sa takk: inshelligent