Gjenta knappen!

Mer
9 år 7 måneder siden #4888 by jophillips
Gjenta knappen! ble opprettet av jophillips
Hei,
Har akkurat begynt å bruke idoceo den siste uken, og jeg er veldig imponert!

Men jeg gjorde bare en feil da jeg prøvde å endre noe i kalenderen. Jeg trykket på angre noen ganger, før jeg skjønte at jeg hadde angret feil ting. Jeg har klart å fjerne de siste planleggingsoppføringene mine, og fargeleggingen for klassene mine ser ut til å ha forsvunnet.

Så, to ting. 1: finnes det en omgjør-knapp eller lignende? 2: Kan det gjøres klarere hva den gjeldende angreknappen jobber med? Jeg antok at det bare var siden jeg så på, men nå antar jeg at fordi kalenderlenker til tidsplan og planlegger, angrer det noe der også? Som jeg nettopp har funnet, er dette potensielt katastrofalt!!

Jeg vet at det er en sikkerhetskopifunksjon, men selv om du sikkerhetskopierer hver dag, er det fortsatt mye data du kan slette.

Takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 7 måneder siden #4898 by bert
Besvart av bert på emnet Gjenta knappen!
Velkommen jophillips,
Beklager den angre-knappen! Vi vil legge til en bekreftelse i vår neste oppdatering. Gjenta vil ta lengre tid, men det er også planlagt.

Tidsplanen og kalenderen er faktisk det samme, uansett hva du konfigurerer i tidsplanen vil vises i kalenderen og omvendt.

Planleggeren vil reflektere de konfigurerte periodene i kalenderen langs de planlagte leksjonene dine, men selv om du slettet kalenderen fullstendig, vil planene dine fortsatt være trygge.
Disse planene er alltid tilgjengelige i dagboken i hver klasse (røde sløyfer under karakterboken), og du har tilfeldigvis slettet kalenderen. De ville ikke bli slettet.

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.