Problemer med 5-dagers roterende syklus og helligdager

Mer
9 år 8 måneder siden #4822 by Paradox
Jeg har satt opp kalenderen min og min 5-dagers roterende tidsplan satt. Men når jeg automatisk kopierer syklusen, hopper den over helligdager, men den hopper over dagen for syklusen som inntreffer på den helligdagen. Fulgte instruksjonene (jeg hadde den satt opp for fjoråret fint), men jeg får ikke en dialogboks som lar meg håndtere høytider ved å skifte syklusen rundt dem.

For eksempel, hvis dag 2 faller på en ferie, vil dag 2 bare skje neste skoledag. Akkurat nå hopper den over ferien, men den hopper også over dag 2.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 8 måneder siden #4823 by bert
Hei Paradox
På grunn av en feil i den gjeldende versjonen, når du konfigurerer en fem dagers roterende syklus, vil den ikke støte på syklusen med hver ferie som finnes i kalenderen.
Her er trinnene for å konfigurere den i stedet:
- Rydd de helligdagene
- Velg de fem dagene av syklusen din i rekkefølge og trykk på Automatisk kopi. Du vil se alternativet gjenta hver 5. dag som standard, trykk på Kopier
- Nå vil du kunne bumpe den syklusen på en gitt dag med et trykk og hold på kalenderen > Bump
- Når du har de tomme dagene i kalenderen, vil du kunne konfigurere den som helligdager

hilsen
Følgende bruker(e) sa takk: Paradox

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 8 måneder siden #4824 by Paradox
Fungerte perfekt - takk, Bert!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.