Syklus og ukekombinasjon

Mer
9 år 8 måneder siden #4774 by kmdries
Syklus og ukekombinasjon ble opprettet av kmdries
Hei,

Jeg er musikklærer og har timeplaner som beveger seg på forskjellige måter. Mine K-3-klasser roterer på en seks-dagers syklus fordi det er seks deler av hver klasse. Jeg hadde ingen problemer med å legge dem inn i kalenderen og få den til å kopiere de neste ukene. Problemet oppstår når jeg prøver å legge inn klassene mine i 4. klasse. Vi har bare 5 seksjoner av 4. klasse, så de er på en standard fem-dagers ukeplan. Når jeg prøver å legge til 4. klasse-klassene mine og kopiere dem for de neste ukene, kansellerer det syklusplanen som jeg tidligere opprettet. Er det en måte å få min syklusplan og stasjonær ukeplan sammen?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 8 måneder siden - 9 år 8 måneder siden #4775 by bert
Besvart av bert på emnet Syklus og ukekombinasjon
Hei kmdries,
Jeg er redd vi ikke kan gjøre det ennå. Det er noe vi har i våre gjøremål, men jeg er fortsatt ikke sikker på hvordan vi skal håndtere den konfigurasjonen. Jeg får se hva vi kan gjøre i vår neste store oppdatering, det vil ta litt tid.

Du bør konfigurere seks-dagers syklusen i kalenderen som igjen vil vises i planleggeren og bruke dagboken i hver klasse for den mer konvensjonelle fem-dagers timeplanen.

Innstillingen vist nedenfor vil avgjøre om klassens dagbok avhenger av kalenderen eller ikke. For dine K-3-klasser, sett 'Ukekonfigurasjon avhenger av kalender' og for resten bør du bruke 'Enkel ukekonfigurasjon'

Jeg håper dette hjelper!

Vedlegg:
Sist redigert: 9 år 8 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 8 måneder siden #4776 by kmdries
Besvart av kmdries på emnet Syklus og ukekombinasjon
Ok, jeg skal prøve det for nå. Takk for hurtig respons!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.