Kalenderproblem

Mer
9 år 10 måneder siden #4646 by VaiRas
Kalenderproblem ble opprettet av VaiRas
Jeg har problemer med kalenderen min (derav problemer med planleggeren og tidsplanen) - jeg har lagt inn kalenderdatoer fra 28/04/14 til 27/06/14, og av en eller annen grunn viser den bare april og mai, for hele Juni så langt har jeg stolt på kronikken min. Jeg prøvde å slette kalenderen og legge den til igjen, men av en eller annen grunn blir den ikke koblet til juni! Jeg har lagt til en ny kalender for neste termin, og alle tre månedene vises på venstre side (noe som ikke skjedde med termin 2s kalender).

Noen idé til en fiksering? Det er kun 3 dager igjen i denne kalenderen. Men nå håper jeg at sikkerhetskopien min vil erstatte timeplanen min og alt ettersom jeg ble utålmodig og slettet.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 10 måneder siden #4647 by VaiRas
Besvart av VaiRas på emnet Kalenderproblem
Ikke bry meg... Det var fordi jeg ikke hadde en hel uke...

* Facepalm *

Selvfølgelig finner jeg ut av det etter at jeg har postet for å få hjelp...

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 10 måneder siden #4648 by bert
Besvart av bert på emnet Kalenderproblem
Glad du fant den VaiRas

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 9 måneder siden #4695 by Lawrence
Besvart av Lawrence på emnet Kalenderproblem
Jeg ser det samme problemet, dette er en feil som bør fikses.
Hvis jeg legger inn semester 2, dateres fra 21. juli 2014 til 11. desember 2014. Kalenderen viser kun juli, august, september, oktober og november.
Den vises ikke desember i kalenderen før jeg legger inn sluttdatoen min som 20. desember.
Dette er mer enn en hel uke. Og er åpenbart unøyaktig.
Det ser ut til at problemet kan gjentas, jeg fikk et lignende resultat ved å legge inn 21. juli - 19. september.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 9 måneder siden #4696 by bert
Besvart av bert på emnet Kalenderproblem
Hei Lawrence,
I gjeldende versjon må start-/sluttdatoene for kalenderen inkludere hele måneder.
Du bør også vurdere å opprette en enkelt kalender for hele perioden 2014/2015, da det vil være lettere å replikere samme uke (eller uker) samtidig.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.