iDoceo 4.10.13 beschikbaar met online assessments!

Meer
5 jaar 10 maanden geleden #7504 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 4.10.12 volgende week klaar.Online assessments!
Ja, we komen er in Ambush66. We verzamelen veel feedback van gebruikers en dit soort openstaande taken zal mogelijk zijn.
Als je nog iets mist, aarzel dan niet om te posten.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7628 by meer
Beantwoord door meer over onderwerp iDoceo 4.10.12 volgende week klaar.Online assessments!
Is er een voorbeeld van het XLS-formaat om een ​​XLS-bestand in de Connect (Multiple Choice)-test te importeren?

Bij voorbaat bedankt

Mike

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7629 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 4.10.12 volgende week klaar.Online assessments!
Hallo Mike,
Vind hieronder de sjabloon die u moet invullen, deze is ook beschikbaar via de optie die in de afbeelding wordt getoond




Bestandsbijlage:

File Name: beoordeling...ate.xlsx
Bestandsgrootte: 43 KB
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7630 by meer
Beantwoord door meer over onderwerp iDoceo 4.10.12 volgende week klaar.Online assessments!
Geweldig bedankt!!!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 5 maanden geleden #7784 by Stefpeco
Beantwoord door Stefpeco over onderwerp iDoceo 4.10.12 volgende week klaar.Online assessments!
Super merci pour le travail!!!

Serait-il mogelijke d'utiliser Connect pour avoir 2 evaluaties sur 2 apparaten verschillen en permettre à 2 profs de faire une evaluatie qui se synchroniseren sur les 2 apparaten quand on fait un refresh?

serait-il mogelijke d'insérer une photo dans les cases d'une rubrique à la place du texte?
Cela serait plus facile pour les plus petits.

merci

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 5 maanden geleden #7787 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 4.10.12 volgende week klaar.Online assessments!
Hallo,
Ce n'est pas possible pour le moment Stefpeco. Je verrai ce qu'on peut faire

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7914 by ajacksonjr52
Beantwoord door ajacksonjr52 over onderwerp iDoceo 4.10.12 volgende week klaar.Online assessments!
1e Ik hou van het idee. Ik gebruikte eerder MS- en Google-formulieren. Mijn school heeft google geblokkeerd, maar maakte het moeilijk om MS te gebruiken zonder dat de kinderen msn-e-mail hadden. Ik hou van het gebruik van de klasse-pin omdat ik een lms-systeem heb, maar daar niet van het testen van het formaat hou.

Ik geef les in lezen en grammatica. Is er een manier om leespassages voor mijn studenten te maken die de vragen kunnen beantwoorden of een manier om het in een spreadsheet te importeren als een leesprompt voor een reeks vragen?

Bijvoorbeeld: een raam open met de lezing voor die vragen zodat het kind kan lezen en antwoorden.

* Ik hou echt van het potentieel hiervan.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 3 maanden geleden #7917 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 4.10.12 volgende week klaar.Online assessments!
Hallo ajacksonjr52,
Bij het configureren van het assessment vind je de 'Vragen importeren uit XLS' waarmee je een XLS-sjabloon kunt downloaden en uploaden.

Elke vraag heeft zijn eigen tekst/afbeelding en laat ofwel meerkeuze ofwel een open antwoord toe.
Als dezelfde passage bijvoorbeeld 4 vragen heeft, moet je de originele passage bovenaan elke vraag kopiëren.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: ajacksonjr52

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.