iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store

Meer
6 jaar 9 maanden geleden #6924 by bert
Grade Scanner is een krachtige en gebruiksvriendelijke app die bubble sheet-beoordelingen automatisch beoordeelt.
Creëer in een mum van tijd je lessen, configureer de antwoorden op je beoordelingen en begin met scannen zodra je leerlingen de bubbelbladen hebben gevuld.
Grade Scanner toont de score van uw student in realtime.
U kunt uw gegevens exporteren naar XLS, CSV, iDoceo, synchroniseren met Google Classroom of statistieken bekijken vanuit de app.

Dit zijn de belangrijkste kenmerken:

- Universele app, werkt op iPhone en iPad. Synchroniseert niet tussen apparaten.
- Beveilig GradeScanner met een wachtwoord met Pin of Touch Id

• Maak onbeperkt lessen
- Importeer XLS-bestanden of sjablonen uit iDoceo
- Voeg studenten toe vanuit je contactenlijst
- Voeg leerlingen toe vanuit Google Classroom
- Miniaturen van studenten toevoegen

• Onbeperkt beoordelingen maken
- Een willekeurig aantal vragen van 1 tot 100
- Gebruik 50 of 100 vragenbladen
- Print bladen rechtstreeks vanuit de app of download van onze website
- U kunt een beoordelingsconfiguratie on-the-fly wijzigen zonder dat u vellen opnieuw hoeft te scannen.

• Scan eenvoudig al uw bladen
- Bekijk de score voor elke student in realtime, terwijl je scant.
- Gedetailleerde weergave van bladanalyse

• Bekijk scores en statistieken
- Gemiddeld, Mediaan, Std. Afwijking, max. en Min. scoren
- Grafiek op antwoorden/vragen
- Sorteer op resultaat
- Exporteren naar XLS/CSV
- Exporteren naar iDoceo
- Synchroniseer scores met Google Classroom

De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Anselzen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 9 maanden geleden #6925 by Anselzen
Beantwoord door Anselzen over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Hoi,

Ik heb Grade Scanner getest en ik vind het echt een geweldige app. Maar het grootste probleem voor mij is dat er geen synchronisatie is tussen iPhone en iPad en dat alleen al maakt het bijna nutteloos voor mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik tientallen tests op een iPhone-scherm moet doen en ik zal niet in staat zijn om honderden vellen papier te scannen met een iPad Pro vast. Dus, hier is de grote vraag: is er enige synchronisatie te verwachten tussen beide apparaten?
Hoe dan ook, ik hou van je apps :)

HGEMC - iDoceo Gebruiker sinds 2012

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 9 maanden geleden #6926 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Bedankt Anselzen,
Ja, synchroniseren tussen apparaten staat in onze roadmap. Dit is een eerste versie. als het succesvol blijkt, zullen we het in de volgende toevoegen. We verzamelen nu suggesties en feedback.
Als je nog iets mist, aarzel dan niet om te posten
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Anselzen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 9 maanden geleden #6944 by MonMonque
Beantwoord door MonMonque over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Dit ziet er goed uit - Is er al een webpagina voor de app? Ik ben benieuwd naar enkele details.

Een ding waar ik in geïnteresseerd ben, is of de vellen herbruikbaar zijn. Zou ik bijvoorbeeld hetzelfde blad met 100 vragen kunnen gebruiken voor vijf tests van 20 vragen, waarbij ik elke keer een andere 20 bubbels scoor?

(Proberen wat bomen te redden door minder fotokopieën te maken...)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 9 maanden geleden #6945 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Hallo MonMonque,
Bladen kunnen niet opnieuw worden gebruikt, maar in onze volgende versie 1.1 kunt u 20 vragenbladen afdrukken. Er passen 2 tests in één te knippen pagina.
Je kunt je vragen in dit topic of hier stellen
www.idoceolabs.com/gradescanner/

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 maand geleden #7381 by rivierman
Beantwoord door rivierman over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Het gebruik van de tags om vragen te koppelen aan bepaalde vaardigheden of onderwerpen is geweldig en het spreidingsdiagram voor elke student is geweldig. Laat me deze alstublieft afdrukken voor studenten als een pdf, 4 studenten naar een pagina, zodat ze het kunnen gebruiken om hun revisie te richten!

Momenteel ben ik aan het discussiëren om screenshots te maken en dit handmatig te doen, wat waanzin is.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 maand geleden #7382 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Opgemerkt riverer, we kregen tot nu toe niet veel feedback over die diagrammen.
Reken erop voor onze volgende versie

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 maand geleden #7385 by rivierman
Beantwoord door rivierman over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Geweldig, heel erg bedankt.

Een andere erg handige functie zou zijn om de vragen te ordenen op de beste/slechtste score voor een klas. Momenteel kan ik elke vraag afzonderlijk doorbladeren om te zien welke goed en welke slecht zijn beantwoord, maar als ik kan sorteren op de laagste score, zou het erg handig zijn om meteen te zien welke gebieden een hele klas nodig heeft om samen te vatten of te verduidelijken.

Ook een manier om het percentage juiste vragen met een ingestelde tag te importeren in Idoceo zou erg handig zijn, dus ik kon zien dat student X erg goed scoorde op vragen die waren getagd met onderwerp A, maar slecht op onderwerp B in het cijferboek.

Als je die diagnostische kant van de app zou kunnen aanscherpen om het voor docenten heel gemakkelijk te maken om eenvoudig gerichte feedback te geven aan studenten met tags/spreidingsdiagrammen en het als zodanig zou adverteren, denk ik dat je een enorme sprong in gebruikers zou zien. Zeker op mijn school zouden mensen over zichzelf struikelen voor een manier om automatisch te markeren en dan studenten een afdrukbaar feedbackblad geven over de gebieden die ze moeten verbeteren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 maand geleden #7386 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Het duurt nog even maar we komen er zeker

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 maand geleden - 3 jaar 1 maand geleden #9661 by Gazcyr
Beantwoord door Gazcyr over onderwerp iDoceo Grade Scanner beschikbaar in de App Store
Hallo,
Is het mogelijk om:

- vragen uit Excel importeren om bijvoorbeeld sneller te zijn (om wat tags te kopiëren en te plakken) ?
- meer dan 100 vragen maken?
- heeft u meer dan 5 mogelijke antwoorden?


Bedankt
Laatst bewerkt: 3 jaar 1 maand geleden door Gazcyr.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.