Wizard Importeren

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4770 by PattiJoA
Wizard Importeren werd gemaakt door PattiJoA
Als ik het CSV-studentenrooster probeer te importeren, heb ik alle stappen gevolgd. De laatste stap is om op de importwizard te klikken, maar de importwizard verschijnt niet. Is dit een upgradestoring?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4771 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Wizard Importeren
Werk je al met de laatste versie 3.1?
Het pictogram van de app zou er zo uit moeten zien



Zodra je in iDoceo een CSV- of XLS-bestand van een andere app 'opent', zijn dit de opties die je zou moeten zien


bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4795 by normameer
Beantwoord door normameer over onderwerp Wizard Importeren
Beste Bert,

Ik heb problemen met het importeren van leerlinggegevens uit een .csv-bestand. De wizard Importeren is geweldig; het leidt me door de stappen, maar wanneer ik de klas open om de geïmporteerde gegevens te zien, zijn de studenten daar zoals verwacht, maar er zijn geen studentgegevens (id, geboortedatum, e-mail). Ik volgde de instructies op de website voor het formatteren (hoewel ik niet zeker wist of ik "!" of "@" moest gebruiken voor de kolommen met studentengegevens, dus ik heb beide geprobeerd). Ik heb ook geprobeerd een .xls-versie te importeren, maar geen geluk.

Iemand een idee?

Thanks so much,

--Normandisch

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden - 9 jaar 7 maanden geleden #4796 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Wizard Importeren

Bestandsbijlage:

File Name: import_sam...d_3.xlsx
Bestandsgrootte: 480 KB

Hallo Norman,
Als u de importwizard gebruikt, moet u er geen toevoegen! of @-teken, weet niet zeker of je dat deed.
Zorg ervoor dat er geen lege spaties voor een van deze velden staan.
Als u het op de ouderwetse manier importeert, worden zowel de ! of @-tekens zullen werken

Probeer dit bestand hieronder eens met de wizard Importeren en laat me weten of je het verschil met het jouwe kunt zien. Als dat niet het geval is, stuur me dan een nepmonster en ik zal het bekijken.

Met vriendelijke groet
bijlagen:
Laatst bewerkt: 9 jaar 7 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.