iDoceo 3.5

Meer
9 jaar 4 maanden geleden #5173 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Hallo Nenuial,
Ja, na de kleine hobbel op de weg (ook bekend als iOS8) zijn we weer op het goede spoor en werken we aan echt interessante toevoegingen voor iDoceo 3.5
De lijst met functies is zoals gewoonlijk enorm, maar nu is het een goed moment voor suggesties.

De studenten die je hebt verwijderd, zijn er nog steeds. Om ze volledig te wissen, tikt u op Recycle op de liniaal > Studenten > Alles wissen. Let op, hier is geen 'ongedaan maken' voor!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Nenual
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 4 maanden geleden - 9 jaar 4 maanden geleden #5174 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
@digital_biscuit sorry voor de vertraging.
De optie die u zoekt is deze.
Dit is wat we de 'bewerk richting'-knop noemen en beslist waar de volgende bewerking moet worden uitgevoerd na het bewerken van een cel.

Laatst bewerkt: 9 jaar 4 maanden geleden door bert.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 4 maanden geleden #5213 by digitaal_koekje
Beantwoord door digitaal_koekje over onderwerp iDoceo 3.5
Sommige dingen die mogelijk zijn behandeld, maar die ik graag in de volgende versie zou willen zien

- Planner, bij het kiezen van gegevens om over de studenten te leggen, zou het goed zijn om meer dan één ding toe te voegen in de gezichtsweergave
- Planner, bij het kiezen van gegevens voor overlay, zou het goed zijn om uit elk tabblad te kiezen, niet alleen het huidige.
- Planner, bij het willekeurig plaatsen van de stoelen is het goed om de student te selecteren die u niet willekeurig wilt maken, of die alleen op bepaalde stoelen kan zitten.
- Bumpen - meer dan één les terugstoten werkt niet voor mij, altijd maar één terugstoten. naar voren stoten is prima
- Planner - reset en groepeer op 2/3. Kun je gewoon een reset en groeperen op optie hebben en de gebruiker de groepsgrootte laten kiezen?

denk dat dat alles is voor nu.....
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 4 maanden geleden #5243 by Niteo
Beantwoord door Niteo over onderwerp iDoceo 3.5
Bonjour à tous

Puisque nous en sommes aux propositions pour la prochaine version de ce fantastique logiciel, j'avoue que j'aimerais beaucoup une nouvelle fonction. Je betreurt souvent de ne pas pouvoir effacer toutes les données d'une même colonne d'un seul coup (ou de plusieurs colonnes d'ailleurs). Je suis toujours obligé d'effacer ligne après ligne, ce qui devient pénible lorsque j'ai beaucoup de lignes.

De plus, une critique... mais rien qu'une : je ne suis pas convaincu par l'agenda. il est dommage de ne pas pouvoir désactiver dans l'onglet 'Horaires' le lien entre la classe et le fihier qui correspond. Je m'explique : par facilité, j'ai un fichier par niveau de classe et donc, plusieurs classes dans un fichier. Meer uren van de lessen die verschillende soorten forceren, zoals de planning van de uren en de verschillen. Dans l'absolu, il faudrait pouvoir nommer librement chaque case horaire (et ne plus avoir le nom du fichier affiché par défaut), ce qui règlerait le problème.

De plus, toujours dans l'agenda, pourrait-on envisager aussi un nieuwe onglet qui permettrait d'afficher exclusivement les événements du planning figurant dans l'application calendrier d'apple, en vue semaine et/ou journalière, mais qui surtout afficherait le contenu des notes sans avoir à faire des manipulaties multiples.

Je suis sans doute exigent, mais vous n'êtes pas loin de l'application ultime. La party gestion des notes est parfaite voire brillante, mais la party agenda est encore trop brouillonne me semble-t-il. Vous êtes tout proche du sans faute...

Bravo pour vos effort et votre sens de l'adaptation. Une application que j'ai beaucoup vantée auprès de mes collègues.

Een quand la prochaine mise à jour?

Tot binnenkort...
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 4 maanden geleden #5252 by normameer
Beantwoord door normameer over onderwerp iDoceo 3.5
Beste Bert,

Ik sta er nog steeds versteld van hoe soepel deze app werkt ondanks de talloze functies. Bij het invoeren van scores in grote batches merk ik echter dat het moeilijk is voor de vingers en polsen om herhaaldelijk op een cel te dubbeltikken om gegevens in te voeren. Is er een reden waarom men niet gewoon één keer kan tikken om gegevens in te voeren? Zou dit kunnen worden overwogen voor een toekomstige release, of is er een reden dat het niet zou werken?

Thanks so much,

--Normandisch
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 1 maand geleden #5343 by normameer
Beantwoord door normameer over onderwerp iDoceo 3.5
De mogelijkheid om een ​​klas te kopiëren is erg handig wanneer ik elk kwartaal een nieuw cijferboek voor elke klas maak; de zitplaatskaarten worden echter automatisch gereset, wat nogal wat tijd kost om opnieuw te maken. Is er een manier waarop stoelposities op hun plaats kunnen worden vergrendeld in de volgende versie van iDoceo? Het zou heel krachtig zijn als stoelschema's afzonderlijk van studenten zouden kunnen worden opgeslagen (d.w.z. zodat meerdere klassen dezelfde structuur met stoelschema's zouden kunnen volgen, ook al bevatten ze verschillende studenten).

iDoceo blijft de primaire app die ik op mijn iPad gebruik. Ik zou graag een bètatester zijn voor de volgende versie als dat een hulp is.

Bedankt!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 1 maand geleden #5389 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Hallo iedereen,
Binnenkort is de eerste Beta versie van iDoceo 4 klaar! Dit wordt onze grootste update ooit.
We zijn op zoek naar eerlijke en tijdige feedback. Als je mee wilt doen aan de tests, stuur ons dan een bericht via beta@idoceo.net

Met vriendelijke groet
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 1 maand geleden #5390 by Ronel100
Beantwoord door Ronel100 over onderwerp iDoceo 3.5
Ben benieuwd naar deze update. :) Enige 'hints' over wat er in zal staan?
Zou graag een bètatest willen doen, maar er is veel aan de hand op het werk, dus ik wil me niet binden en kan niet helpen als je dat nodig hebt, sorry.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
9 jaar 1 maand geleden #5391 by Stefpeco
Beantwoord door Stefpeco over onderwerp iDoceo 3.5
Hallo,

J'attends Avec ongeduld cette nouvelle mise a jour!!!
Dans un ancien post, j'avai proposé d'avoir un accueil différent en fonction d'ecole of groupes de Travail différents.
En clair, je travaille dans différentes ecoles et différents clubs sportifs mais toutes mes classes en tous mes groupes sont reunis sur la même page d'accueil...ca fait beaucoup.

Il serait pratique de pouvoir basculer d'une ecole à l'autre et de retrouver les données correspondantes par groupe (klasse, agenda, notities...)

Merci et bravo pour le travai!!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
8 jaar 10 maanden geleden #5501 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Hallo iedereen,
iDoceo 4 is nu beschikbaar in de app store.
Het is alweer een tijdje geleden dat we dit topic begonnen! Laten we er nog een beginnen
voor uw volgende verzoeken. We houden echter nog steeds de huidige in gedachten.

We hopen dat u zult genieten van alle nieuwe functies.

Met vriendelijke groet
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: rizzio
Het onderwerp is vergrendeld.