Kopiëren naar alle kolommen en spreadsheet

  • Casie Chalman
10 jaar 10 maanden geleden #3038 by Casie Chalman
Kopiëren naar alle kolommen en spreadsheet werd gemaakt door Casie Chalman
hoi Bert,

Is er een optie om naar ALLE kolommen in de hele spreadsheet te kopiëren? Ik heb toegang nodig om pictogrammen en tekst naar ongeveer 20 kolommen tegelijk te kopiëren en op dit moment kan ik alleen achterhalen hoe ik pictogrammen en tekst naar één kolom tegelijk kan kopiëren.

Ik hoop dat dit zinvol is. Ik kijk er naar uit van u te horen.

Erg bedankt

Casie Chalman

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 10 maanden geleden #3039 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kopiëren naar alle kolommen en spreadsheet
Hallo Casie,
Als uw kolommen al zijn gemaakt en de Topbar/Tools/Columns/Copy geen optie is (dit zou uw kolommen en de inhoud ervan naar het tabblad van uw keuze kopiëren).
Dan is de enige manier om dit te doen:
- Vul de eerste rij van uw kolommen. Met tikken en vasthouden op de originele cel / Kopieer / kopieer tekst & pictogrammen en dubbeltik vervolgens op de eerste cellen
- Tik op de eerste cel van elke kolom en houd vast en vervolgens Kopiëren / Kopiëren naar alle kolommen
Ik hoop dat dit helpt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Casie Chalman
10 jaar 10 maanden geleden #3084 by Casie Chalman
Beantwoord door Casie Chalman over onderwerp Kopiëren naar alle kolommen en spreadsheet
Bedankt Bert,

Ja, dat is wat ik heb gedaan... Het is oké, het duurt alleen iets langer dan het kopiëren naar de hele spreadsheet.

Bedankt voor het antwoord

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Lisa
10 jaar 9 maanden geleden #3138 by Lisa
Beantwoord door Lisa over onderwerp Kopiëren naar alle kolommen en spreadsheet
Hallo Bert,

Ik heb het gereedschap / kolommen / kopieerproces geprobeerd, maar het kopieert alleen de kolomkoppen maar geen van mijn gegevens.

Hartelijk dank,
Lisa

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 9 maanden geleden #3139 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kopiëren naar alle kolommen en spreadsheet
Hallo Lisa,
Probeert u kolommen over verschillende klassen te kopiëren?
Het bevat alleen gegevens zolang je dezelfde studenten (of in ieder geval een groep) in beide klassen hebt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 9 maanden geleden #3140 by Lisa G
Beantwoord door Lisa G over onderwerp Kopiëren naar alle kolommen en spreadsheet
Bedankt Bert,

Ik probeer gegevens te kopiëren die ik heb geïmporteerd. Het zijn dezelfde studenten, maar wanneer de gegevens worden geïmporteerd, wordt het ingesteld als een aparte spreadsheet / klas.

Lisa

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 9 maanden geleden - 10 jaar 9 maanden geleden #3142 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kopiëren naar alle kolommen en spreadsheet
Ja, als je importeert vanuit Dropbox, wordt er elke keer een nieuwe klas gemaakt.

Dit is wat u in plaats daarvan moet doen:
Verplaats het bestand dat u probeert te importeren naar de Apps/iDoceo-map in Drobpox.
Nu, vanaf het schoolbordscherm van iDoceo tik & houd vast in de klas waaraan u informatie probeert toe te voegen, en dan import
U kunt nu het bestand selecteren dat u wilt importeren en in plaats van een nieuwe klas te maken, voegt het die informatie toe aan de eerder geselecteerde.
Laatst bewerkt: 10 jaar 9 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Lisa G

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.