Samenwerkingstaken

Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2735 by Pennyryder
Samenwerkingstaken werd gemaakt door Pennyryder
Om te beginnen wil ik u bedanken voor het ontwikkelen van zo'n geweldig hulpmiddel voor docenten. Het is precies wat ik zocht en ik ben er enthousiast over voor iedereen die wil luisteren. Ik recenseerde het onlangs op mijn blog: www.teachingchallenges.com/2013/02/tech-tips-tuesday_19.html
Mijn suggestie voor verbetering:
Mijn studenten werken samen aan taken en ik zou graag een eenvoudige manier willen om één audiobestand op te nemen, maar dit toe te schrijven aan meer dan één student. Op dit moment neem ik het op in een cel als een aantekening voor een student, maar de enige manier die ik heb gevonden om het in een cel voor een andere student te krijgen, is door te exporteren naar Dropbox en vervolgens het bestand te uploaden naar aantekeningen in de tweede cel. Wanneer ik dit doe, kan ik de audio niet afspelen via idoceo, maar het werkt wanneer het via e-mail wordt verzonden. In het ideale geval zou ik graag een gemakkelijke manier hebben om een ​​audio-opname aan meer dan één student toe te kennen (of te kopiëren).
Ik realiseer me dat je veel verzoeken moet ontvangen en als gebruiker, niet als ontwikkelaar, heb ik geen idee van de uitdagingen om dit te bereiken. Nogmaals, ik dank u voor zo'n nuttig klaslokaalproduct.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2736 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Samenwerkingstaken
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen Penny,
We hebben je blog gelezen sinds je het eerste artikel met betrekking tot iDoceo hebt gepubliceerd en het uiteindelijke oordeel op spanning hebt achtergelaten! Ik heb vooral genoten van 'Lost and found' en 'Uno's Garden' (leuk idee)
Reken op die optie om audio (en andere bronnen) te delen voor onze volgende grote update... het zal wel even duren!

vriendelijke groeten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2737 by Pennyryder
Beantwoord door Pennyryder over onderwerp Samenwerkingstaken
Dank daarvoor. Vond net hetzelfde toen ik het met video probeerde. Ga zo door met al je geweldige werk. Ik zal het doen terwijl jij het allemaal uitzoekt. Proost :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 weken geleden #2882 by eb207
Beantwoord door eb207 over onderwerp Samenwerkingstaken
Ja! Ik heb laatst aan hetzelfde gedacht. Wat ik deed om het te omzeilen, is video's of foto's maken van de studenten alleen in de groep. Dit houdt het schoon en toont ook het individuele verantwoordingsstuk. Ik zou graag zien dat de app-ontwikkelaars ook een manier bedenken om annotaties te delen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.