Onze volgende release 2.6

Meer
10 jaar 6 maanden geleden #3463 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Onze volgende release 2.6
Wauw! Deze functie voor gezichtsherkenning is prachtig - beter dan een andere productiviteitsapp voor leraren die ik heb gebruikt!
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Zo opgewonden
10 jaar 6 maanden geleden #3469 by Zo opgewonden
Beantwoord door Zo opgewonden over onderwerp Onze volgende release
:)
Ik ben dol op deze app en ben meer enthousiast over de nieuwe update dan toen de Harry Potter-boeken werden uitgebracht!
Ik waardeer al het werk dat nodig is voor een nieuwe update en wil je bedanken voor een geweldige app om me te helpen in mijn klas van het 5e leerjaar. Het blaast alle concurrentie weg.

Sharon
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
10 jaar 6 maanden geleden #3572 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Onze volgende release 2.6
Hallo iedereen,
iDoceo 3.0 is nu beschikbaar in de app store.

Vergeet niet om een ​​back-up te maken voordat u bijwerkt, en om de nieuwe versie te beoordelen of te beoordelen wanneer u de kans heeft! Alle beoordelingen gaan verloren bij elke update en we hebben elke keer nieuwe beoordelingen nodig!

Bedankt.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Klif
10 jaar 6 maanden geleden #3660 by Klif
Beantwoord door Klif over onderwerp Onze volgende release 2.6
Ik heb zojuist de laatste update geïnstalleerd en ontdekte dat het doorvoeren van afspraken voor elke "groep" naar de open pagina niet langer een functie is.

Met deze functie kon ik afspraken in de gaten houden zonder elke groep afzonderlijk te hoeven openen.

Ik denk dat het de moeite waard is om deze functie bij de volgende upgrade opnieuw te installeren.

Groeten... Cliff
Het onderwerp is vergrendeld.