Versie van de app

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10517 by rivierman
Versie van de app werd gemaakt door rivierman
Hoi,
mijn school heeft Surface-tablets geadopteerd en dus sta ik voor de keuze om idoceo te verlaten of twee tabletcomputers mee te nemen als ik lesgeef, wat ik geen van beide wil doen! Het oppervlak is ingesteld om op afstand naar het whiteboard te kunnen projecteren, wat het netwerk niet toestaat met de iPad.

Ik lees dat je niet voor Windows ontwikkelt en ik respecteer dat, zou je een webversie overwegen die zou synchroniseren met mijn iPad-versie? Je zou er een jaarabonnement voor kunnen vragen en mensen zoals ik zouden de iPad kunnen gebruiken voor zwaar werk in mijn kantoor, maar nog steeds toegang hebben tot zaken als plattegronden en mijn planner als ik het oppervlak moet gebruiken.

Ik smeek je eigenlijk om mijn geld aan te nemen en me je geweldige software te laten blijven gebruiken! Mijn collega met wie ik lesgeef, zit in dezelfde positie.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10518 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Versie van de app
Hallo rivierman,
Het ontwikkelen van een webgebaseerde versie is minstens 10x duurder (zowel in tijd als in geld) dan een Windows-versie, het heeft meer beperkingen en die abonnementen zouden alleen zijn om de servers draaiende te houden. Het opslaan van persoonlijke gegevens op een server is onder andere een nachtmerrie en wat ik koste wat kost probeer te vermijden.

Met vriendelijke groet,

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.