Voeg een starttijd en -datum toe aan de herinneringen

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10326 by Fran20051979
Hallo,

Allereerst wil ik je nogmaals bedanken voor al het werk dat je doet. Op mijn school zijn er steeds meer docenten die iDoceo gebruiken. Deze app is geweldig en zo handig.
Ik schaam me ook een beetje om een ​​nieuwe suggestie in te dienen, omdat je zoveel dingen te doen hebt.

Hier is mijn suggestie.
Ik gebruik de herinneringsfunctie om mijn leerlingen thuismork te geven. Het zou interessant zijn om de mogelijkheid te hebben om een ​​startdatum en een starttijd in te stellen (voorlopig liet de herinnering van iDoceo me alleen een einddatum instellen): als ik bijvoorbeeld vandaag maandag, om 3:00 uur, huiswerk zou geven voor woensdag 2:00 uur wordt de herinnering als volgt ingesteld:
- startdatum: 02/21/2022
- starttijd: 3:00
- vervaldatum: 02/23/2022
- tijd: 2:00

Hartelijk dank en nogmaals sorry voor dit nieuwe verzoek.

Met vriendelijke groet,

François
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: bert

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10327 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Voeg een starttijd en -datum toe aan de herinneringen
Hallo François,
Die herinneringen hebben al een startdatum, maar deze wordt automatisch gevuld met 'nu' wanneer
je voegt er een toe.
Als u de optie 'startdatum' in de blauwe knop met drie stippen hieronder inschakelt, ziet u zoiets als dit.
Ik kan de optie toevoegen om die startdatum te bewerken, maar ik weet niet zeker hoe nuttig dat zou zijn. Als iemand anders dit mist, post het dan.


bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10330 by Fran20051979
Beantwoord door Fran20051979 over onderwerp Voeg een starttijd en -datum toe aan de herinneringen
Hallo Bert,

Hartelijk dank voor uw antwoord.

François

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.