Primaire klasmodus

  • mevrouw Kookaburra
  • offline
Meer
2 jaar 2 maanden geleden - 2 jaar 2 maanden geleden #10213 by mevrouw Kookaburra
Primaire klasmodus werd gemaakt door mevrouw Kookaburra
Hallo, ik ben een nieuweling, dus ik kan me vergissen, maar ben momenteel een beetje gefrustreerd dat de planner lijkt te zijn gericht op leraren die aan meerdere klassen lesgeven en dat er geen bruikbare manier is voor leraren in het basisonderwijs die slechts 1 klas lesgeven om de planner in te stellen zodat het hun wekelijkse lessenreeks weerspiegelt - ik hoop dat het mogelijk is - bijvoorbeeld; in plaats van een klas, locatie en tijd te moeten selecteren, zouden we gewoon een "Primaire Planner" kunnen hebben waarmee we een onderwerp, onderwerp en notitie kunnen toevoegen. Ik begrijp ook niet waarom je een tijd moet invoeren dat er perioden langs de zijkant zijn - ik zag dat veel mensen de "periode" langs de zijkant veranderen in een tijd die voor mij veel logischer is, maar je schijnt nog steeds een tijd in het veld te moeten zetten wanneer je een periode toewijst. Het zou goed zijn om een ​​"hele periode" aankruisvak te hebben, zodat u de werkelijke tijden niet OPNIEUW hoeft te selecteren.
Laatst bewerkt: 2 jaar 2 maanden geleden door mevrouw Kookaburra.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: glazig, mevrouwKC

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30724 by mevrouwKC
Beantwoord door mevrouwKC over onderwerp Primaire klasmodus
Een van de belangrijkste redenen waarom ik iDoceo niet gebruik, is omdat het zo gericht is op de middelbare school. Ik hou van al het andere, maar niet dat de planner zo gefixeerd is op verschillende klassen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #30725 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Primaire klasmodus
Bedankt voor al je feedback. Ik heb veel nieuwe functies gepland voor de planner en hopelijk werkt dat voor u.
Ik hou je hier op de hoogte voor het geval je wilt deelnemen aan de bètatests zodra deze beschikbaar zijn

Als je nog iets mist, aarzel dan niet om te posten
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: mevrouwKC

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.