Voeg opdrachten direct toe in de planner of de agenda

Meer
4 jaar 5 maanden geleden #8332 by Fran20051979
Hello Everybody,

Allereerst excuses voor mijn slechte Engels, aangezien ik een Franse iDoceo-gebruiker ben.

Tot nu toe zette ik al mijn opdrachten direct in de herinneringen. Dat is heel hard werken aangezien ik meestal zowel de startdatum (de les waarin ik de opdracht geef) als de inleverdatum invoer.
Het zou geweldig zijn om direct een opdracht in de agenda te kunnen zetten via zoiets als een "opdrachtoptie" waar de gebruiker een inleverdatum kan selecteren (volgende les, +7 dagen, aangepaste datum...).

Ik kan me niet voorstellen dat het moeilijk is om deze functie te implementeren. iDoceo is op de een of andere manier de beste app die ik ooit heb gebruikt. Trouwens, de meeste van mijn collega's gebruiken deze app ook; het is zo handig!

Hartelijk dank voor uw antwoord,

Met vriendelijke groet,

François

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 5 maanden geleden #8333 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Voeg opdrachten direct toe in de planner of de agenda
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen François,
We werken aan een vergelijkbare functie voor onze volgende grote update. Het is nog steeds in de maak, maar reken erop.
Laat het me weten als je wilt deelnemen aan de bètatests en het wilt proberen zodra het beschikbaar is.
Je Engels is prima, maar je kunt ook in het Frans posten!

Met vriendelijke groet,
Bert
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Fran20051979

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 5 maanden geleden #8334 by Fran20051979
Beantwoord door Fran20051979 over onderwerp Voeg opdrachten direct toe in de planner of de agenda
Hartelijk dank voor uw reactie.

François

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 4 maanden geleden #8407 by Fran20051979
Beantwoord door Fran20051979 over onderwerp Voeg opdrachten direct toe in de planner of de agenda
Hallo Bert, hallo allemaal,

Ik hoop dat mijn vraag niet ongepast is, want ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het is om zo'n functie toe te voegen, maar ik heb een geschatte datum waarop deze functie zal worden geïmplementeerd.
Zoals ik al eerder zei, het is het enige dat ontbreekt in de applicatie.

Nogmaals bedankt voor je geweldige werk.

François

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 4 maanden geleden #8410 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Voeg opdrachten direct toe in de planner of de agenda
Hallo François. Het kost tijd, we kunnen geen ETA geven voor functies.

We zijn nu gefocust op het uitbrengen van onze volgende grote update, met een volledig vernieuwde interface en veel interessante toevoegingen. iDoceo 6 bevindt zich nu in de bètatest.
We blijven de app bij elke update verbeteren, maar we kunnen geen datums bevestigen. We hebben beperkingen in budget, tijd en middelen. Onze tijdlijn verandert voortdurend en het zou geen zin hebben om een ​​schattingsdatum te geven die we niet kunnen houden.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 4 maanden geleden #8411 by Fran20051979
Beantwoord door Fran20051979 over onderwerp Voeg opdrachten direct toe in de planner of de agenda
Hallo Bert,

Ik begrijp het.

Nogmaals bedankt voor al je werk.

François

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.