Stoelindeling en klassenlijst combinatierapport

Meer
8 jaar 6 maanden geleden #5858 by CAreynolds
Ik denk niet dat je dit momenteel kunt doen, maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om een ​​rapport te maken dat een klassenlijst (in een gewenste sorteervolgorde) naast een kleinere versie van het Stoelplan (met alle dezelfde opties die momenteel zijn toegestaan). Dit zou erg handig zijn om snel klassenlijsten en stoelplannen voor plaatsvervangers op te stellen. Op dit moment moet ik het stoelplan uitprinten en apart een rapport maken dat me alleen de klassenlijst uit de Gradebook geeft. (Ik ben een muziekleraar, dus ik heb 30 lessen waarvoor ik dit moet doen!) Mijn school heeft veel overgangen, dus deze pagina's die we nodig hebben voor de vervangers moeten vaak worden herzien. Het zou mooi zijn als iDoceo dit automatisch zou kunnen doen. En om de rapportinstellingen te kunnen opslaan!

Bedankt, en ik HOU van iDoceo 4!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 6 maanden geleden #5861 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Stoelindeling en klassenlijst combinatierapport
Reken er op.
Het duurt even, maar ik stuur je een link om het te proberen zodra het klaar is

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 6 maanden geleden #5864 by CAreynolds
Beantwoord door CAreynolds over onderwerp Stoelindeling en klassenlijst combinatierapport
Bedankt! Ik kijk er naar uit. En ik ben altijd bereid om functies uit te proberen!

Cynthia

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.