Suggesties: dubbele periodes, huiswerk en andere

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5177 by lusruimte
Ik ben onlangs begonnen met het gebruik van iDoceo en vind het erg handig.

Ik heb een paar dingen die ik graag zou willen zien (excuses als deze hier al vermeld staan).

1. Dubbele periodes. Op dit moment lijkt het alsof ik twee manieren heb om dubbele perioden te doen: ofwel als een enkele periode en laat een spatie voor de tweede, of als twee enkele perioden. Ik gebruik de eerste omdat dat beter werkt met planning, maar het betekent wel dat de timing er vreemd uitziet.

2. Huiswerk. Het zou geweldig zijn om huiswerk te kunnen toewijzen en de app me eraan te laten herinneren wanneer het binnen moet.

3. Middelen. Ik maak PDF-dia's in een andere app en gebruik vervolgens de functie 'Openen in' om ze in iDoceo te plaatsen. Ik bewaar ze in het dagboek en dat hecht ze aan de les voor die dag, wat geweldig is. Soms wil ik echter dezelfde bron aan twee lessen toewijzen, maar als ik op het pictogram "Bijvoegen" klik, lijkt er geen manier te zijn om een ​​reeds geïmporteerde bron toe te voegen.

4. Vakanties. Het zou goed zijn om dagen/weken als vakantiedagen aan te kunnen duiden (ik denk aan halve termen) zodat ze uit de planner worden gehaald en niet meetellen voor het terugvinden van vorige en volgende lessen.

5. Gehele cijfers met cijferkiezer. Ik gebruik graag de cijferkiezer om cijfers in te voeren, maar als ze numeriek zijn, staan ​​decimalen toe die niet altijd bij het cijfer passen. Het is heel klein, ik weet het, maar soms ziet '7.00' er een beetje vreemd uit.

Bedankt voor een geweldige app!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5178 by lusruimte
Beantwoord door lusruimte over onderwerp Suggesties: dubbele periodes, huiswerk en andere
... en ik heb zojuist het vakantiedeel in de kalender gevonden! Dus schrap die van mijn lijst.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5179 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Suggesties: dubbele periodes, huiswerk en andere
Hallo loopspace,
Wat betreft je #5 (numerieke cijfers):
Vanuit de optie Grade Types (op de liniaal van het hoofdscherm) > Tik op het numerieke cijfertype waarmee u werkt > Afronding > Truncate to 1
De cijfereditor zal die decimale getallen nu weglaten.
Als je veel numerieke cijfers invoert, vind je dit misschien ook handig



#3 (bronnen) Tik in de cijferlijstweergave op Extra (bovenste balk) > Bronnen . Hier kunt u bronnen selecteren en kopiëren naar andere perioden. We zullen proberen deze optie direct vanuit de planner beschikbaar te maken.
#2 (huiswerk) ja, we hebben dit in onze to-do's
#1 (dubbele menstruatie) deze duurt langer!

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5187 by lusruimte
Beantwoord door lusruimte over onderwerp Suggesties: dubbele periodes, huiswerk en andere
Hoi,

Bedankt daarvoor! Ik had duidelijk moeten posten in een "hoe moet ik?" categorie in plaats van de "Suggesties".

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.