Mijn verlanglijstje

  • Nieuwjaarbaby90
  • offline
Meer
9 jaar 8 maanden geleden - 9 jaar 8 maanden geleden #4725 by Nieuwjaarbaby90
Mijn verlanglijstje werd gemaakt door Nieuwjaarbaby90
Ben dol op de app. Heb echter een paar ideeën

- Automatisch kunnen groeperen in 4s. Zet eventueel tafels op waar je de leerlingen vervolgens op kunt plaatsen.
- Maak een standaard zitplaatsplan dat voor alle klassen wordt gebruikt. Grote verspilling van tijd anders
- In staat zijn om aanhoudingen en eervolle vermeldingen te volgen (mogelijk iets vergelijkbaars met klassendojo?)
- De willekeurige instelling om stoelen voor jongensmeisjes op te nemen
- Naadloos overgang tussen verschillende instellingen in het zitplan mogelijk maken zonder overlap en iedereen opnieuw moeten positioneren
- Een huiswerkgedeelte van de planner hebben waarin staat wanneer je huiswerk hebt gemaakt en wanneer het moet zijn. Dit zou je dan op de hoogte stellen van de les waarin het zou moeten zijn.
- Bij de optie alleen naam in de plattegrondweergave kunt u 1 stuk gegevens in 1 hoek weergeven. Zou geweldig zijn als je 2 . zou kunnen plaatsen
- Wissel kleuren die worden weergegeven in de plattegrondweergave (niet geweldig om kinderen de versie met kleur te laten zien als bepaalde kleuren iets specifieks aangeven).

Ben dol op de app! Hartelijk bedankt
Laatst bewerkt: 9 jaar 8 maanden geleden door Nieuwjaarbaby90.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 8 maanden geleden #4740 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Mijn verlanglijstje
Bedankt voor de verlanglijst newyearbaby90,
Ik heb uw verzoeken zojuist aan onze lijst toegevoegd. We hebben een aantal interessante verbeteringen aan het stoelplan.
In onze volgende grote update zullen we waarschijnlijk een soort gedragsbeheerfuncties toevoegen, extra groeperingsopties - niet zeker over jongen / meisje - en verbeterde overgang tussen modi.
Reken op die optie om ook van kleur te wisselen, dat zal handig zijn.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Elleboogleeyo

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Nieuwjaarbaby90
  • offline
Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4760 by Nieuwjaarbaby90
Beantwoord door Nieuwjaarbaby90 over onderwerp Mijn verlanglijstje
Zou ook graag één leerling meer dan één kleur willen kunnen maken (bijvoorbeeld samengesteld uit twee stroken)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4762 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Mijn verlanglijstje
Deze is nogal onwaarschijnlijk, maar toch opgemerkt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.