Planner wensen

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4591 by sassinak
Planner wensen werd gemaakt door sassinak
Ten eerste, kan ik je bedanken voor deze app, het maakt mijn leven veel gemakkelijker om de voortgang van studenten bij te houden.

Een van de dingen die ik nu probeer te doen, is de planner gebruiken en overschakelen van Planbook, dus ik heb alles op één plek.

Er zijn echter een paar dingen die ik moeilijk vind en dat zijn:

Het afdrukken van een lessenreeks voor de week. Ik weet dat je het voor een dag uit het dagboek kunt doen, maar één les tegelijk afdrukken zou erg handig zijn.

De mogelijkheid om een ​​les te verplaatsen/verschuiven naar een andere dag voor als er iets opkomt en je het moet uitstellen.

Een soort mogelijkheid om het tekstvak in de planner te splitsen of te ordenen, zodat je niet alleen een groot blok tekst hebt (hoewel de opmaakopties daar nu echt bij helpen!)

Ik veronderstel echter dat de grootste hindernis voor mij is om alleen op mijn iPad te hoeven werken. Wat ik handig vond aan Planbook, is dat je op je Mac of iPad kunt werken en dat de wijzigingen worden gesynchroniseerd via Dropbox. Het is echter slechts een planningstool, dus ik ben vastbesloten om met deze app door te gaan, omdat deze verreweg de beste is voor tracking en met elke update een nuttigere planner wordt - bedankt voor je harde werk!

PS Zijn er updates over tijdframes voor een Mac-versie?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4594 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Planner wensen
Bedankt sassinak,
Aarzel niet om de kleine ergernissen die je onderweg tegenkomt te posten. Ik hoop dat het er niet veel zullen zijn!

Hieronder vindt u enkele opmerkingen over uw verzoeken:

Het afdrukken van een lessenreeks voor de week. Ik weet dat je het voor een dag uit het dagboek kunt doen, maar één les tegelijk afdrukken zou erg handig zijn.

Ja, je kunt dit al doen, misschien mis ik iets, maar vanuit de agendaweergave kun je een reeks datums, een week, maand of een andere combinatie selecteren.

De mogelijkheid om een ​​les te verplaatsen/verschuiven naar een andere dag voor als er iets opkomt en je het moet uitstellen.

Absoluut. Deze optie zal beschikbaar zijn in iDoceo 3.1, het is nu slechts een paar weken verwijderd.
Hier is de lijst met functies

Een soort mogelijkheid om het tekstvak in de planner te splitsen of te ordenen, zodat je niet alleen een groot blok tekst hebt (hoewel de opmaakopties daar nu echt bij helpen!)

Ja, we zullen hieraan werken in onze volgende grote update.

Nog geen updates voor die Mac-versie. We concentreren ons nog steeds op enkele belangrijke functies die ontbreken!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.