Studenten taggen

Meer
10 jaar 2 weken geleden #4430 by gsutt0
Studenten taggen werd gemaakt door gsutt0
Hey Bertje,

Dit is slechts een droomsuggestie - niet zeker of het mogelijk is. Ik dacht dat het geweldig zou zijn als je kinderen in een aantekening kunt taggen, zodat de aantekening/foto naar de genoemde leerling wordt gekopieerd. Bijvoorbeeld als Jane Smith en Jill Jones samenwerken en je hebt hier een foto van, dan schrijf je in Jane's cel "werkte aan telstrategieën met @Jill Jones" en dan verschijnt deze info ook in Jill's cel.

Het andere dat volgens mij geweldig zou zijn, is de mogelijkheid om een ​​bijschrift van geüploade foto's te schrijven, zodat wanneer je naar alle bronnen kijkt, je wat informatie kunt hebben in plaats van terug te moeten verwijzen naar de cel / annotatie waar je het hebt toegevoegd en kan de andere informatie hebben, zoals de datum en een beschrijving van de taak.

Bedankt
Georgië

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 11 maanden geleden #4469 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studenten taggen
Hallo Georgie,
Tagging
We hebben iets soortgelijks in gedachten, minder automatisch, maar dat kan werken. We voegen de optie toe om een ​​cel en zijn annotaties/bronnen te kopiëren naar een groep studenten. De tagging-suggestie is echter geweldig, ik heb je verzoek toegevoegd, misschien komen we daar ooit!

Onderschrift
Ja, dat is een heel belangrijke functie. We moeten nog steeds hernoemingsopties toevoegen, en zodra we dat hebben gedaan, voegen we ook het bijschrift toe.

Bedankt
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: eonderwijzer

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.