Een cursuscijfer genereren op het tabblad Samenvatting

Meer
1 jaar 10 maanden geleden #10528 by ldlemon4130
Beantwoord door ldlemon4130 over onderwerp Een cursuscijfer genereren op het tabblad Samenvatting
Ik begrijp wat je zegt, maar nu zegt mijn overzichtstab in mijn cijferlijst dat mijn cursustotaal uit 309 punten is. Geen 600 punten voor deze student en 700 punten voor alle anderen.





Hoe maak ik een overzichtstabblad dat alle punten die studenten hebben verzameld bij elkaar optelt en deelt door het totale aantal punten dat ze hebben geprobeerd?
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 10 maanden geleden #10530 by Munay
Beantwoord door Munay over onderwerp Een cursuscijfer genereren op het tabblad Samenvatting
Hallo,

Ik ben Munay van iDoceo-ondersteuning en ik zal je helpen je cijferlijst correct in te stellen.

Allereerst staat er 309, want dat is het maximale aantal punten dat je hebt als je al die kolommen combineert.

De rode kolom is 100 punten + de groene kolom is 135 + blauwe kolom is 30 + paarse kolom is 35 + gele kolom is 9 = 309 max. totaal aantal punten

Als u 700 wilt hebben, moet u ervoor zorgen dat die kolommen optellen tot 700.

Als je twijfelt over hoe je dit moet doen, dan heb ik twee dingen nodig om je te helpen:

1. Het sjabloon van je klas (belangrijkste)
2. Een duidelijke uitleg plus afbeeldingen van hoe je elk onderdeel wilt beoordelen, zodat ik het opnieuw kan maken en je vervolgens kan laten zien hoe je het moet doen.

Om een ​​sjabloon van je klas te maken, ga je naar Exporteren ---> Delen ---> Selecteer Cijferlijst en Markeer alle tabbladen ---> Delen. Ik voeg een foto bij ter begeleiding.

U kunt de sjabloon hier bijvoegen of verzenden naar de ondersteunings-e-mail karla.idoceolabs @ gmail.com


bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.