standaardberekeningen instellen

Meer
7 jaar 7 maanden geleden - 7 jaar 7 maanden geleden #6524 by BethJahn
standaardberekeningen instellen werd gemaakt door BethJahn
Is er een manier om een ​​standaardberekening in te stellen. Ik gebruik bijna altijd dezelfde opstelling voor berekeningen aan het einde van de week. Ik heb 18 lessen en moet ze allemaal afzonderlijk instellen. Is er een manier om het in te stellen met mijn voorkeuren, zodat ik die elke keer kan kiezen en niet voor elke klas afzonderlijk hoef in te stellen?

Of is er een manier om het naar klassen te kopiëren? Het is me niet gelukt om dat te proberen. Ik kopieer de hele tijd andere kolommen, maar het lijkt niet te werken om de berekeningskolommen te kopiëren.
Laatst bewerkt: 7 jaar 7 maanden geleden door BethJahn.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 7 maanden geleden #6525 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp standaardberekeningen instellen
Hoi,
Ik ben bang dat het niet mogelijk is om berekeningen tussen klassen te kopiëren. De kolommen waarnaar de berekening verwijst, bestaan ​​niet in de doelklasse.

Als u categorieën gebruikt en de hele categorie kopieert (tik lang op categoriekop > Kopiëren) naar een andere klasse, zal de berekening behouden blijven omdat de hoofdkoptekst en de bijbehorende subkolommen worden overgedragen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 7 maanden geleden #6526 by BethJahn
Beantwoord door BethJahn over onderwerp standaardberekeningen instellen
Het is niet de eigenlijke berekening die een probleem is. Het is allemaal ingesteld. Ik moet op berekening toevoegen, op optellen klikken, percentage kiezen boven totale optelling, het aantal invoeren in de beginwaarde per cel, kolom kiezen, de kolomkop invoeren, cijfertype kiezen. Het zijn ongeveer zeven stappen voordat ik de kolommen kan kiezen om te berekenen en dat moet ik elke week doen gedurende 18 lessen. Ik zou graag in staat zijn om het type berekening in te stellen dat ik doe en dan hoef ik alleen maar te vertellen welke kolommen te berekenen. Slaat dat ergens op?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 7 maanden geleden #6527 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp standaardberekeningen instellen
Tik lang op uw berekening > Kopiëren > Selecteer de doelklasse.
Dubbeltik in de doelklasse op de kop > Editor > Wis inhoud en converteer naar berekening > Toevoeging.
U moet de kolommen selecteren, maar de rest van de parameters moet er nog steeds zijn

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.