Huidig ​​niveau

  • aussie_rover89
  • offline
Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4769 by aussie_rover89
Huidig ​​niveau werd gemaakt door aussie_rover89
Is het mogelijk om een ​​kolom te hebben die automatisch het niveau van een leerling voor een activiteit registreert. En laten overzetten naar een andere pagina/cijferboek? Dwz. Van een lijst met reeds geregistreerde niveaus (+1-+12, -1- -12) wordt de huidige automatisch weergegeven in een andere kolom, bijv. Stu 1 staat op +4, stu2 staat op -6 , gekoppeld aan andere pagina's

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4772 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Huidig ​​niveau
Hallo aussie_rover89,

U kunt dezelfde kolom tegelijkertijd op verschillende tabbladen weergeven. We noemen dat een gekoppelde kolom

Tik en houd vast op de kop van de kolom > Kopiëren > Selecteer het doeltabblad > Gekoppelde kolom
Meer details over dit hier

Een gekoppelde kolom kan worden gemaakt op basis van conventionele kolommen of berekeningen. Bovendien is er een bepaalde berekening genaamd 'Vergelijking' die een niveau met zijn doel zou vergelijken, ik weet niet zeker of je zoiets nodig hebt
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: aussie_rover89

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • aussie_rover89
  • offline
Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4773 by aussie_rover89
Beantwoord door aussie_rover89 over onderwerp Huidig ​​niveau
Het koppelen van de kolommen maakt er deel van uit, dus dat helpt, maar het andere deel is dat mijn studenten verschillende niveaus van hun wiskundeprogramma hebben 48 niveaus om precies te zijn en ik registreer wanneer ze een niveau hoger gaan, zodat ik kan zien hoe snel ze de nieuwe concepten leren enz. of als ze langer op een niveau hebben gestaan ​​dan normaal voor hen. Dus ik ben op zoek naar een kolom die hun huidige niveau zou vermelden zonder dat ik er elke keer overheen hoef te schuiven om elk record voor elke student te zien. Kan dit worden gedaan of moet ik gewoon de niveaukolom bijwerken zodra ze een niveau hoger gaan?

Vraag je je ook af of je een kolompositie zoals de studentenlijst kunt vergrendelen, zodat deze blijft staan ​​terwijl de andere kolommen naar voren bewegen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.