Studenten dupliceren

Meer
10 jaar 4 maanden geleden - 10 jaar 4 maanden geleden #4122 by Sperry
Studenten dupliceren werd gemaakt door Sperry
Hoi,

Ik probeerde een klassenlijst die ik heb bij te werken met nieuwe leerlingen en ook nieuwe kolommen omdat er veel veranderingen waren, het was gemakkelijker voor mij om het in Excel te doen. Ik heb het bijgewerkte bestand opgeslagen als een CSV om te importeren in de bestaande klasse op idoceo en de optie om toe te voegen geselecteerd (of wat het menu ook zegt). Het heeft met succes een nieuw tabblad toegevoegd aan de cijferlijst genaamd 'geïmporteerd' met alle bijgewerkte informatie erop, maar het lijkt nu de invoer van elk kind in de cijferlijst te hebben gedupliceerd (zie bijgevoegde foto) de pupis zonder foto komen uit het nieuwe Excel-bestand, de degenen met een foto zijn de originelen.

Enig idee hoe ik een cijferlijstpagina kan bijwerken met een bijgewerkt Excel-blad of weet waar ik de fout in ga?

Proost
Laatst bewerkt: 10 jaar 4 maanden geleden door bert. Reden: Afbeelding gezien. Wissen vanwege namen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 4 maanden geleden #4125 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studenten dupliceren
Hallo Sperry,
Laat me proberen het aan onze kant te reproduceren, maar dit lijkt een bug in de huidige versie.
Ik hou je op de hoogte van onze vorderingen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 3 maanden geleden #4290 by Sperry
Beantwoord door Sperry over onderwerp Studenten dupliceren
Bedankt Bert, het is vervelend, want als een leerling van klas wisselt, kan ik niet zomaar een nieuwe rij in het csv toevoegen en uploaden, er wordt een hele nieuwe klas aangemaakt en de laatste klas verwijderd. Dit resulteert in een verlies van de I doceo toegevoegde gegevens

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 2 maanden geleden #4370 by Sperry
Beantwoord door Sperry over onderwerp Studenten dupliceren
hoi Bert,

Is het je gelukt om de bestanden te bekijken en te zien wat de problemen waren?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 2 maanden geleden #4378 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studenten dupliceren
Hallo Sperry,
We zouden het probleem reproduceren, maar ik vrees dat ik in de huidige versie geen oplossing kan bieden. Met onze volgende update is dit probleem opgelost. Het zal wel even duren, er aan gewerkt worden

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.