Tabbladen en gegevens

Meer
12 jaar 2 maanden geleden #103 by SuAmigo
Tabbladen en gegevens werd gemaakt door SuAmigo
Hallo, beheerder :)

Ik ben net begonnen met het gebruik van deze app en ik vroeg me af hoe ik tussen tabbladen binnen een klas kan schakelen zonder dat de gegevens op het eerste tabblad verdwijnen terwijl ik overschakel naar het tweede tabblad, enz. Ik moet de pijl-terug gebruiken om terug te keren naar de originele gegevens , maar het wist alle nieuwe kolommen die ik aan het toevoegen was op het tweede tabblad...?

Ik weet zeker dat ik nog meer vragen zal hebben terwijl ik verder ga, en ik waardeer de manier waarop je de forumpagina op je website bijhoudt.

SuAmigo

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 maanden geleden #105 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Tabbladen en gegevens
Hallo SuAmigo,
Het idee achter tabbladen is om te fungeren als pagina's in een boek, in ons geval een cijferlijst. Met dat verschil dat je binnen tabbladen uit dezelfde cijferlijst alleen de leerlingenlijst deelt.
Dus in het hoofdscherm/bord selecteer je de klas/cijferlijst waarmee je wilt werken en vervolgens de tab/pagina van die cijferlijst. Het opent elke klas op het laatst geselecteerde tabblad voor die klas.

Gewoonlijk bevat elk tabblad verschillende semesters of andere concepten, zodat u zich één voor één op een specifiek semester kunt concentreren in plaats van duizend kolommen op hetzelfde tabblad.

Het zou niet nodig moeten zijn om de pijl terug te gebruiken om terug te keren naar de oorspronkelijke gegevens, elk tabblad in de klas bevat zijn eigen informatie en als u op dat tabblad tikt, wordt dit weergegeven.
Laat het ons weten als je het hebt opgelost of als er iets anders in zit!
Bedankt.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: SuAmigo

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 maanden geleden #109 by SuAmigo
Beantwoord door SuAmigo over onderwerp Re: Tabbladen en gegevens
Bedankt voor uw antwoord.

Ik denk dat de vraag(en) die ik wilde stellen, na vandaag geëxperimenteerd te hebben, was: hoe sla ik de informatie op "pagina 1/tabblad 1" op, terwijl ik nieuwe pagina's/tabbladen aanmaakt; omdat gisteren de gegevens op pagina 1 zouden verdwijnen nadat ik een nieuw tabblad had aangemaakt? Ik weet niet wat ik vandaag heb gedaan, maar de informatie is op de een of andere manier opgeslagen en er was geen probleem met het verdwijnen van informatie op een van de pagina's...

Mijn volgende vraag is of ik Dropbox moet gebruiken, of kan ik alle informatie die ik nodig heb voor gebruik in de klas gewoon op mijn iPad opslaan? Op dit moment weet ik niet wat het beleid van ons district is met betrekking tot het verzenden van informatie via servers van derden, en ik wil dat risico niet nemen totdat ik weet wat hun officiële standpunt is. Ik wil gewoon alles veilig op mijn iPad houden.

Nogmaals bedankt voor jullie informatieve en snelle reacties!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 maanden geleden #110 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Tabbladen en gegevens
Hallo Suamigo,
Fijn dat je het hebt opgelost ... op de een of andere manier.
Over Dropbox, het is gewoon een handige manier om een ​​back-up van je gegevens te maken/importeren/exporteren. Het is helemaal niet vereist en ik begrijp uw zorgen over een server van derden.
Als alternatief voor een Dropbox-back-up kun je een volledige back-up maken met iTunes, dat zal ook werken en zal alleen je computer betreffen.
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.