Blackboard - 2 weken schema

Meer
11 jaar 9 maanden geleden - 11 jaar 9 maanden geleden #396 by af102
Blackboard - 2 weken schema werd gemaakt door af102
Hoi,

Ik ben momenteel aan het experimenteren om te zien of dit mijn lerarenplanner kan vervangen. Een groot probleem dat ik op dit moment echter heb, is het krijgen van een schema van 2 weken. Zoals het er nu uitziet, heb ik een ander tijdschema voor een week A dan voor een week B en ze wisselen elkaar af. Is er een manier om dit in te voeren?

Ook 2 snelle verzoeken:

1) Een snelle studentensamenvatting door op de naam te tikken
2) Een manier om kolommen snel te verkleinen, zodat ik een zeer snel overzicht van alle cijfers kan krijgen (ik heb de neiging om ongeveer 20 per jaar in te voeren)
Laatst bewerkt: 11 jaar 9 maanden geleden door af102.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 9 maanden geleden #397 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Blackboard - 2 weken schema
Hey daar!
Onze volgende update heeft een schema van 2 weken, je kunt het niet doen met de huidige release, maar reken erop voor de volgende, we werken er non-stop aan en het zal medio augustus beschikbaar zijn.

Over uw verzoeken:

a) Ja, we werken al aan een samenvatting, op dit moment is het bedoeld om de aanwezigheid te controleren, maar omdat het nog steeds in uitvoering is, kunnen we een volledige samenvatting toevoegen voordat deze wordt vrijgegeven.

b) U kunt de kolommen zo veel verkleinen als nodig is, de breedte ervan wijzigen en vervolgens 'kopieerstijl' / 'plakstijl' gebruiken. Ook neemt het bij het toevoegen van nieuwe kolommen de breedte van de laatste kolom over, dus het is niet nodig om dat achteraf te doen.

Ik weet dat je verwijst naar een schakelknop (verkleinen/verkleinen), maar misschien kan het helpen om die kolommen vanaf het begin met de juiste grootte te hebben.

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, stuur ons een bericht als er meer verzoeken in je opkomen en we zullen zien wat we eraan kunnen doen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.