Kolommen op een geïmporteerde klassenlijst bekijken

  • allison.puranik@gmail.com
  • offline
Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4839 by allison.puranik@gmail.com
Kolommen op een geïmporteerde klassenlijst bekijken werd gemaakt door allison.puranik@gmail.com
Ik heb een klas geïmporteerd uit een Excel-spreadsheet in Dropbox, met behulp van de wizard Importeren. De spreadsheet had twee kolommen, één met de naam van de leerlingen en de andere met de gewenste naam. Toen de klassenlijst werd gemaakt, kan ik nu alleen de naamkolom zien. Hoe bekijk ik beide kolommen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4840 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kolommen op een geïmporteerde klassenlijst bekijken
Hallo Allison,
In de cijferlijst zie je alleen de naam van de leerling, geen andere persoonlijke gegevens.
Als u wilt dat de gewenste naam wordt weergegeven, moet deze als een conventionele kolom (cijferboekkolom) worden weergegeven. Selecteer bij gebruik van de importwizard de gewenste naamkolom in het gedeelte 'cijferboek'

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • allison.puranik@gmail.com
  • offline
Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4841 by allison.puranik@gmail.com
Beantwoord door allison.puranik@gmail.com over onderwerp Kolommen op een geïmporteerde klassenlijst bekijken
Bedankt - ik doe vast iets verkeerd - ik kon het gewoon niet oplossen. Ik heb zojuist nieuwe klassen gemaakt zonder de importwizard te gebruiken en het heeft prima gewerkt, dus daar maak ik me een andere keer zorgen over. Bedankt voor het snelle antwoord.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.