Probleem bij importeren vanuit Dropbox (opgelost)

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #651 by Sarah999
Hallo Bert
Ik dacht dat ik een proefrun zou hebben om gegevens te importeren en het cvs-bestand hier op de website te gebruiken. Helaas geeft Dropbox me geen idoceo als optie. Ik heb geprobeerd het te verwijderen en te ontkoppelen - nog steeds geen idoceo-optie.
HELP ALSJEBLIEFT

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden - 11 jaar 6 maanden geleden #652 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Problemen met importeren vanuit Dropbox
Hallo Sarahe999,

Deze optie is van toepassing op iDoceo 2.0, die binnenkort beschikbaar zou moeten zijn (vandaag of morgen). Sorry voor de verwarring. Het CSV-bestand bevat wel enkele kolommen die vanwege de huidige versie niet als persoonlijke gegevens worden geïmporteerd.

In versie 1.7, die beschikbaar is in de app store, is de importprocedure iets anders:
- Eerst moet het CSV-bestand worden opgeslagen in Dropbox, onder de Apps map en vervolgens iDoceo . Dus het volledige pad zou zijn: Apps/iDoceo/voorbeeld.csv
- Ten tweede: maak een klas vanaf het schoolbordscherm
- Houd vervolgens deze nieuwe klasse ingedrukt en tik op IMPORTEREN, tik daarna op Bestand importeren en selecteer het voorbeeld-CSV-bestand.

Dit is de oude methode en we hebben het een stuk makkelijker gemaakt met deze aankomende release, maar je kunt het toch proberen.

Als je vastloopt, laat het me weten, of, als je het niet erg vindt, wacht dan gewoon tot morgen, wanneer (hoop ik) de nieuwe versie beschikbaar zal zijn. We wachten nog steeds op de goedkeuring en de mensen bij Apple lijken het tegenwoordig bijzonder druk te hebben.

Bedankt dat u contact met ons op.
Laatst bewerkt: 11 jaar 6 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sarah999

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #653 by Sarah999
Beantwoord door Sarah999 over onderwerp Re: Problemen met importeren vanuit Dropbox
Bedankt voor het zeer snelle antwoord, - uitstekende service!
Ik wacht tot morgen en als het niet wordt vrijgegeven, probeer het dan op de oude manier.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Matt W
11 jaar 6 maanden geleden #684 by Matt W
Beantwoord door Matt W over onderwerp Re: Problemen met importeren vanuit Dropbox
Hallo daar, ik ben net IDoceo zelf aan het downloaden en vroeg me ook hetzelfde af, omdat ik erin slaagde mijn lessen allemaal in het .csv-formaat te krijgen en extra informatie in andere kolommen had gezet. Heeft u informatie over wanneer versie 2.0 zal worden uitgebracht, want ik zou liever wachten om het importeren te vergemakkelijken.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #685 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Problemen met importeren vanuit Dropbox
Hoi Matt,
Ja, als je kunt, raad ik je aan te wachten, de oude procedure is een beetje ingewikkeld, daarom hebben we deze verbeterd.
Ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer het beschikbaar zal zijn, we hebben de update 10 dagen geleden ingediend en de beoordelingstijd is ongeveer 8-12 dagen, maar het verandert afhankelijk van het aantal inzendingen.
Ik heb zojuist een versnelde beoordeling aangevraagd, ik hoop dat ze de tijd kunnen vinden om het te doen en dat we niet veel langer hoeven te wachten.

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Matt W
11 jaar 6 maanden geleden #686 by Matt W
Beantwoord door Matt W over onderwerp Re: Problemen met importeren vanuit Dropbox
Dat is fantastisch Bert, bedankt voor het snelle antwoord. Een collega heeft de app vandaag aanbevolen en als ik de mogelijkheid heb om mijn lessen gemakkelijk te uploaden en met de extra koppen die al aanwezig zijn in het .csv-bestand, wordt het instellen een fluitje van een cent. Ik kijk uit naar de update in de app store in de nabije toekomst. Onze termijn begint op woensdag, dus duimen voor morgen, dan ben ik er klaar voor!

Matt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #722 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Problemen met importeren vanuit Dropbox
Hallo Sarah, Matt,
De update is al beschikbaar in de app store. u zou nu geen probleem moeten hebben om te importeren.
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Anoniem
11 jaar 6 maanden geleden #730 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp Re: Problemen met importeren vanuit Dropbox
Bedankt Bert
Ik heb hem al geïmporteerd.
Zoals je zei, het was heel gemakkelijk en duidelijk. Ik kijk ernaar uit om idoceo dit jaar voor mijn cijferlijst te gebruiken.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.