Planning

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #534 by patristack
Planning werd gemaakt door patristack
Ik ga idoceo gaan gebruiken, maar ik mis een tool voor wekelijkse planning waar ik mijn lessen van uur tot uur, dagelijkse planning, huiswerk en andere opmerkingen kan hebben. Is het mogelijk met deze app?
Bedankt
PS. Ik ga een afbeelding toevoegen van het notitieboekje van de leraar die de meeste leraren in Spanje gebruiken om een ​​voorbeeld te geven
www.additio.com/cataleg.php?categoria=1&cat2=1&cat3=5
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #535 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Plannen
Hallo daar Patrick,
iDoceo heeft op dit moment geen specifieke planningstools, het staat wel in onze roadmap. Als alternatief voegen de meeste van onze gebruikers dit soort details toe aan het dagboek of als aantekeningen in een cel.
Binnenkort kunt u ook opmerkingen toevoegen aan de kop van elke kolom .

Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen y gracias por las imagenes. Het aspect van de planning is niet van toepassing op de huidige feitelijke, een niet-gescheiden scheiding door horas, een poco en een andere functie van funciones.

Hier een screenshot van ons vernieuwde dagboek voor iDoceo 2.0
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Schildpadwas
11 jaar 7 maanden geleden #568 by Schildpadwas
Beantwoord door Schildpadwas over onderwerp Re: Plannen
Hallo is de planner die wordt opgenomen in de bijgewerkte versie, het zou goed zijn om op de dag, bijvoorbeeld maandag, te kunnen klikken en een pagina te zien die is ingesteld voor de perioden van de dag in mijn geval 5 lessen.

Het kan kolommen hebben zoals les, huiswerk, taken (de laatste twee zijn de kleinere kolommen)

Stelt u zich zoiets voor?

Bedankt xx

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #577 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Plannen
Hallo Turtlewax,
Er was geen materiële tijd om de planner in deze aankomende versie toe te voegen, maar we werken er al aan.
Iedereen heeft speciale vereisten voor zijn planner en het is een beetje moeilijk om een ​​overeenkomst te vinden tussen functies/complexiteit/bruikbaarheid, dus alle ideeën hier zullen helpen, als je een afbeelding of een kleine tekening hebt van wat je zou willen zien in de planner zou erg helpen! We kiezen verschillende planners om ze allemaal te combineren tot een geweldige.
Bedankt voor u contact met ons

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.