Connect verwijderen uit een rij in cijferlijst?

Meer
1 jaar 11 maanden geleden - 1 jaar 11 maanden geleden #10451 by pauhana658
Nieuw semester, nieuwe lessen, dus ik heb lessen van het vorige semester gekopieerd en mezelf een hoop werk bespaard door de opdrachten, rubrieken, enz. opnieuw te maken. (Bedankt, idoceo!)

Voor de eerste opdracht liet ik de student echter niet inleveren via idoceo Connect (ze hadden genoeg op hun bord om het ondoorzichtige LMS van de school te achterhalen). Ik heb hun inzendingen gewoon naar de kolom met de eerste opdracht gesleept en neergezet. Maar nu merk ik dat ik per ongeluk de kolom naar beneden trek en een bericht krijg "Please link with Google first", wat vreemd is omdat ik Google Classroom niet gebruik op deze universiteit.

Is er een manier om de idoceo Connect-link uit die eerste opdracht te verwijderen en die foutmelding te vermijden?

Bedankt!


bijlagen:
Laatst bewerkt: 1 jaar 11 maanden geleden door pauhana658.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #10453 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Connect verwijderen uit een rij in cijferlijst?
Op dit moment niet pauhana658 maar ik zal zien wat ik kan doen.
Het Google-linkbericht is gerelateerd aan iDoceo Connect, heeft niets te maken met Google Classroom.
Het Google-account waarmee u iDoceo koppelt in Instellingen > Cloudkoppelingen is het account dat iDoceo Connect nodig heeft.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.