iDoceo Managed App (Payload) met MDM (Relution)

Meer
2 jaar 5 maanden geleden #10130 by Tokolosje
Goedemorgen iedereen,

Ik ben vrij nieuw in het beheren van de MDM voor onze school. Aangezien de gegevensbeschermingswetten in de EU behoorlijk strikt zijn, kan ik mijn collega's en studenten niet toestaan ​​verbinding te maken met andere cloudservices dan onze schoolcloud met behulp van WebDAV.

Wat ik zou willen doen, is de andere cloudopties uit het menu verbergen, zodat ze helemaal niet kunnen worden geselecteerd, misschien zelfs de juiste server voor WebDAV vooraf configureren.

Voor apps zoals Notability en Firefox is het mogelijk om de app als volgt te beheren (voorbeeld van Notability):


<!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" " www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd ">


Toegestaan

iCloud toegestaan

Link delen toegestaan

Vergrendelde onderwerpen toegestaan

Fotobibliotheek toegestaan

Webclip toegestaan

Toegestane cloudservices

WebDAV
Open in




U kunt zien dat ik alleen Notability-documenten toesta om te worden gedeeld via WebDAV en "OpenIn", wat Airdrop is, enz. Is er zoiets als dit mogelijk voor iDoceo? Zo nee, zou het mogelijk zijn om dit mee te nemen? Ik vertrouw mijn collega's, maar ik weet dat sommigen van hen de contracten die ze ondertekenden niet lezen. :)

Heel erg bedankt! :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 5 maanden geleden #10133 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo Managed App (Payload) met MDM (Relution)
Morgen Tokolosje,
Dat is nog niet beschikbaar, maar ik hou van de aanpak.
Ik zou wel wat testen moeten doen. Het zou geweldig zijn als je zou kunnen deelnemen aan de bètatests
Stuur me een bericht via support @ idoceo.net als je de kans hebt en laat me de stappen weten die je volgt om met dat plist-bestand te werken.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 5 maanden geleden #10134 by Tokolosje