Studentenwerkstukken toevoegen aan cijferlijst?

Meer
3 jaar 1 maand geleden - 3 jaar 1 maand geleden #9711 by pauhana658
Ik speel graag het spel "Ik vraag me af of idoceo kan...". Negen van de tien keer* kan idoceo het!

Hier is er een waar ik nu aan werk ... Ik heb lessen opgezet in idoceo en een verscheidenheid aan beoordelingen gemaakt met rubrieken in de cijferlijst. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om studentenwerkstukken naar elke beoordeling te uploaden voor een soort "one-stop-shopping" beoordelingservaring. Ik vraag nog niet om de mogelijkheid om de papieren te markeren. Ik wil ze gewoon in idoceo hebben.

Is dat mogelijk? Bedankt!

* Die ene op de tien die idoceo nog steeds niet kan? Synchroniseer met Apple Agenda. Ik vind het geweldig om te zien dat dit wordt toegevoegd aan de andere negen dingen, waardoor idoceo een perfecte tien wordt!
Laatst bewerkt: 3 jaar 1 maand geleden door pauhana658.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 maand geleden #9713 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp Studentenwerkstukken toevoegen aan cijferlijst?
Ik heb misschien mijn eigen vraag beantwoord...ja, het IS mogelijk om bestanden toe te voegen aan individuele opdrachten van studenten in de cijferlijst. Dus nu heb ik een manier om papieren te downloaden van het LMS van de school, ze te markeren, ze aan het cijferboek toe te voegen en vervolgens zowel het gemarkeerde papier als de rubriek naar de studenten te e-mailen. Super goed!

Het uploaden van deze papieren zal echter vervelend zijn. Ik vraag me af of het uploaden niet op dezelfde manier kan worden gedaan als hoe studentenfoto's worden geüpload en bijgevoegd, door de bestanden een naam te geven naar de namen van de studenten en ze batchgewijs te uploaden, met slechts één extra stap om de relevante opdrachtnaam te identificeren. Zou dat niet mooi zijn!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 maand geleden #9714 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studentenwerkstukken toevoegen aan cijferlijst?
Dat is een lastige maar wel opgemerkt. Ik zal kijken wat we kunnen doen
Ik neem aan dat je weet hoe je die bestanden gemakkelijk kunt slepen en neerzetten in de cellen van je leerlingen in de cijferlijst van iDoceo.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: pauhana658

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 maand geleden #9716 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp Studentenwerkstukken toevoegen aan cijferlijst?
Hmmm, het lijkt erop dat ik een addertje onder het gras heb geraakt in mijn ingebeelde proces voor het beoordelen van studentenpapers. Studenten kunnen via connect papers uploaden naar idoceo, maar hoewel ik ze een rapport met hun score en rubriek kan e-mailen, zie ik geen manier om de papers zelf samen met het scorerapport terug te e-mailen. Bovendien zie ik niet hoe studenten via connect bij hun eigen papers en partituren kunnen komen. Is dat mogelijk?

Ik veronderstel dat ik het papier handmatig aan de e-mail kan toevoegen wanneer ik de partituur en rubriek terugstuur, maar het zou fijn zijn om gewoon de mogelijkheid te hebben om alle bestanden in die opdracht aan de e-mail toe te voegen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 maand geleden #9717 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studentenwerkstukken toevoegen aan cijferlijst?
De optie exporteren > E-mailrapport bevat studentenbestanden als e-mailbijlagen.
iDoceo Connect is momenteel een manier, maar we zijn van plan dit in de toekomst te verbeteren
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: pauhana658

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 week ago #9734 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp Studentenwerkstukken toevoegen aan cijferlijst?
Ja, dat werkte! Ik heb nu een naadloos systeem om werkstukken van studenten te accepteren, ze te markeren, een score toe te kennen via een rubriek en vervolgens alles terug te e-mailen naar de student.

Een vervelende vlieg in de zalf: MS Word-bestanden kunnen niet worden gemarkeerd in idoceo. Maar dan heeft MS Word een carrière gemaakt door me te irriteren met bewerkings-/toegangsproblemen. Ik zal studenten voortaan vragen om pdf's van hun papers in te leveren. Denk je dat idoceo ooit de mogelijkheid krijgt om Word-documenten om te zetten in pdf's, zodat ik ze kan markeren zonder door de MS Word-hoepels te hoeven springen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 1 week ago #9735 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studentenwerkstukken toevoegen aan cijferlijst?
Misschien in de toekomst, maar ik ben bang dat zo'n ombouw een enorme investering vraagt, zowel in tijd als geld, die we ons op dit moment niet kunnen veroorloven. Er zijn apps/webs richtte zich daar alleen op!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.