Synchroniseren tussen iMac, MacBook Pro en iPad Pro

Meer
3 jaar 4 maanden geleden - 3 jaar 4 maanden geleden #9572 by pauhana658
Ik gebruik idoceo nu al een aantal jaren op de iPad Pro. Toen idoceo voor de Mac werd uitgebracht, heb ik het onmiddellijk gedownload en mijn gegevens van de iPad naar mijn iMac en MacBook Pro gesynchroniseerd. Geen problemen.

Onlangs kocht ik de nieuwe MacBook Pro en probeerde ik de gegevens van de iMac naar de MacBook Pro te synchroniseren. Is niet gebeurd. Heb een aantal klassen gemaakt op de nieuwe MacBook Pro en heb vervolgens opnieuw geprobeerd te synchroniseren. Deze keer werden alle oude klassen op de iMac verwijderd, terwijl de nieuw aangemaakte klassen op de nieuwe MacBook werden gesynchroniseerd met de iMac. Ik zat eigenlijk voor de iMac en keek toe hoe de oude klassen verdwenen en de nieuwe klassen verschenen.

Erger nog, de iPad-gegevens zijn een ongeorganiseerde mengelmoes van oude en nieuwe klassen. Mappen zijn niet in orde en veel klassen zijn uit hun mappen.

Ik weet niet zeker wat ik op dit moment moet doen. Ik heb alle drie de apparaten nodig om dezelfde gegevens weer te geven, zowel oude klassen als nieuwe klassen. Kan ik iets doen om klassen (en volgorde) op de drie apparaten te herstellen?

Ik heb drie screenshots bijgevoegd. De eerste is van de iPad Pro die de ongeorganiseerde synchronisatie toont, de tweede van de M1 MacBook Pro die alleen de nieuwe klassen toont, en de derde van de oude MacBook Pro (met wifi uitgeschakeld om synchronisatie te voorkomen) met de oude klassen die ik hoeft te houden.
bijlagen:
Laatst bewerkt: 3 jaar 4 maanden geleden door pauhana658. Reden: derde screenshot toegevoegd

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 4 maanden geleden #9573 by bert
Sorry voor deze pauhana658. Heb je bevestigd dat er voldoende beschikbare ruimte is in je iCloud-account?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.