"Synchroniseer gegevens op uw apparaten" niet beschikbaar op cloudlinks op iPad

Meer
3 jaar 7 maanden geleden - 3 jaar 7 maanden geleden #9062 by Mazurman
Hallo, dus ik heb de app voor mijn macbook gedownload en ik kon de optie inschakelen om mijn gegevens te synchroniseren via cloudlinks. Ik zie het echter niet op cloudlinks op mijn iPad. Daarom synchroniseert het niets van mijn iPad naar mijn macbook.
Ik heb op mijn iPad gecontroleerd via iCloud en deze heb ik ingeschakeld. Ik zie alleen de optie in cloudlinks niet om "Synchroniseer gegevens op uw apparaten" te activeren


Ook omdat ik een tijdelijke oplossing probeerde te maken door alleen een back-up van mijn macbook waar ik aan werkte te herstellen naar de iPad-versie, laadt deze niet en worden in feite al mijn lessen verwijderd! Ik krijg een pop-up voor het bijwerken van de database met de melding "Om deze instellingen van kracht te laten worden, moet Idoceo nu opnieuw worden opgestart" en beide verdwijnen, maar er gebeurt niets. Ik heb geprobeerd de iDoceo-app te sluiten en opnieuw te openen, maar mijn herstel wordt nog steeds niet weergegeven en al mijn lessen zijn verdwenen.


Bewerken: ik heb het opgelost door de app op mijn iPad te verwijderen en ik heb hem zojuist opnieuw geïnstalleerd nu werkt hij!
Laatst bewerkt: 3 jaar 7 maanden geleden door Mazurman.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9075 by bert
Hallo Mazurman.
Voor het geval iemand anders dit leest. Deze opties zijn alleen beschikbaar op iDoceo 7.
Als je via deze link je app in de app store bijwerkt, zie je de optie 'Gegevens synchroniseren'
itunes.apple.com/app/apple-store/id47712...&ct=Homepage_nl&mt=8

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.