Samenwerken aan dezelfde leerlingen op twee verschillende iPads

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8921 by ebernetphd
Is het nu mogelijk om met iDOCEO samen te werken aan dezelfde studenten maar met twee verschillende iPads? Ik geef les met een collega aan dezelfde studenten en het zou geweldig zijn om onze eigen iPad te hebben met alle gegevens gegroepeerd en gesynchroniseerd?

DANK JE!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8922 by bert
Ik ben bang van niet, iDoceo is een offline app en gegevens worden niet gesynchroniseerd tussen verschillende gebruikers.

Je kunt een kolom eenvoudig delen met andere gebruikers door deze vanuit de cijferlijstweergave te slepen, het is echter een erg snelle methode.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8923 by ebernetphd
Beantwoord door ebernetphd over onderwerp Samenwerken aan dezelfde leerlingen op twee verschillende iPads
Bedankt voor je snelle antwoord.

Ach... In een onderwijswereld van de 21e eeuw is het niet kunnen samenwerken tussen leerkrachten van dezelfde kinderen (vooral op het niveau van de basisschool) echt een keerzijde. iDOCEO is een geweldige app, maar het zou wat dat betreft echt moeten worden bijgewerkt.

Hoop dat ze dat zullen doen.
Nogmaals bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden - 3 jaar 7 maanden geleden #8924 by bert
Zeker, maar de FERPA-, COPPA- en AVG-wetten stellen absoluut het tegenovergestelde.
Het gaat niet om het updaten van iDoceo maar om het volgen van de wet.
Bedrijven als Google, Apple of Microsoft kunnen zich een leger advocaten veroorloven, boetes betalen of manieren vinden om die wetten te omzeilen. We zitten helaas nog niet in die competitie.
Laatst bewerkt: 3 jaar 7 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Santander

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8925 by ebernetphd
Beantwoord door ebernetphd over onderwerp Samenwerken aan dezelfde leerlingen op twee verschillende iPads
Ik begrijp. Bedankt voor deze informatie.
Zorg goed voor.

Emmanuel

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.