Ontbrekende notities herstellen?

Meer
3 jaar 10 maanden geleden #8759 by Kerryjt
Ontbrekende notities herstellen? werd gemaakt door Kerryjt
Hallo jongens,

Voor al mijn leerlingen houd ik aantekeningen bij. Op de een of andere manier heb ik vandaag per ongeluk aantekeningen van twee van mijn studenten (datum 25/5) verplaatst naar een klas waaraan geen studenten waren toegevoegd, en het lijkt erop dat ik die aantekeningen nu allemaal bij elkaar ben kwijtgeraakt. Is er een manier om ze terug te halen? Ik heb in de prullenbak gekeken en ze zijn er niet. Ik maak een back-up naar Dropbox, moet ik vanaf daar een herstel uitvoeren? Alle hulp zou op prijs worden gesteld. Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9132 by Dbatlló
Beantwoord door Dbatlló over onderwerp Ontbrekende notities herstellen?
Ik ben een groot PROBLEEM tegengekomen. Wanneer je iDoceo koppelt tussen iPad en Mac om te kunnen bewerken vanaf een van de 2 computers, gaan alle OPMERKINGEN die de leerlingen hebben VERLOREN. Er moet een probleem worden opgelost, zodat het niet gebeurt. Ik heb een eerdere kopie kunnen herstellen en testen kunnen doen en het is precies op het moment van koppelen van ipad-mac dat dit gebeurt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9134 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Ontbrekende notities herstellen?
Bedankt Dbatllo. We hebben je bericht ontvangen en al geantwoord, een enkele post of bericht wordt zeer op prijs gesteld

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9141 by Dbatlló
Beantwoord door Dbatlló over onderwerp Ontbrekende notities herstellen?
OK, IK HEB HET PROBLEEM OPGELOST.

OPLOSSING: Het is essentieel om op beide apparaten (ipad en mac) dezelfde iDoceo-versie te gebruiken. Herstel daarna een oude back-up, synchroniseer en alles werkt prima (ook opmerkingen).

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.