Gegevens exporteren naar Google Classroom

Meer
3 jaar 11 maanden geleden - 3 jaar 11 maanden geleden #8692 by Jason Evens
Gegevens exporteren naar Google Classroom werd gemaakt door Jason Evens
Hoi ,
We gebruiken iDoceo al geruime tijd om feedback te geven aan studenten - we gebruiken nu rubrieken en geven ook inspanningscijfers en enkele persoonlijke opmerkingen. We doen dan een e-mailrapport om deze met studenten te delen. De afgelopen jaren hebben we ze gevraagd om hiervan een screenshot te maken en toe te voegen aan een document in hun Google Classroom.

Vanaf september gaan we meer gebruik maken van de links naar Google Classroom om lessen te maken etc.
Ik merk dat ik al gegevens van een tabblad kan exporteren en een rubriek kan krijgen voor een opdracht in Google Classroom, samen met hun totale 'cijfer'

Ik vraag me alleen af ​​of de volgende verbeteringen mogelijk zijn:

1) Kunnen gegevens uit andere kolommen worden opgenomen in de rubriekafbeelding die wordt geïmporteerd - zoals bij het maken van een e-mailrapport waarin u kolommen selecteert - momenteel kunt u denk ik niet meerdere kolommen selecteren?

2) Kan de rubriek alleen de tekst tonen voor de toegekende cijfers in plaats van de hele rubriek - of in ieder geval een optie hebben om dit te doen om sommige studenten niet te overstelpen met alle tekst voor alle mogelijke cijfers.

Hartelijk dank,

Jason.
Laatst bewerkt: 3 jaar 11 maanden geleden door Jason Evens.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 11 maanden geleden #8699 by Jason Evens
Beantwoord door Jason Evens over onderwerp Gegevens exporteren naar Google Classroom
Hallo Bert,
Enig idee of dit mogelijk is?
Hartelijk dank,
Jason.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 11 maanden geleden #8700 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Gegevens exporteren naar Google Classroom
Ik zal kijken wat we kunnen doen Jason. Google heeft enkele beperkingen op integraties van derden en we zijn momenteel gefocust op het aanbieden van nieuwe opties in ons iDoceo Connect-platform.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.