Foto's in bulk importeren uit iCloud Drive

Meer
4 jaar 1 maand geleden #8565 by pauhana658
Hallo!

Het lijkt erop dat ik bronnen (bestanden, foto's, enz.) kan toevoegen van One Drive, Google Drive en andere cloudservices van derden, maar niet van iCloud Drive, de native cloudservice voor de iPad. Er is toch een manier om dit te doen? Zo niet, hoe kan ik middelen in idoceo krijgen zonder een van deze externe cloudservices te gebruiken?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 1 maand geleden - 4 jaar 1 maand geleden #8566 by bert
Hallo,
Daar is de optie 'Cloudbestand toevoegen' voor bedoeld.
Met de bestandsbrowser kunt u elke beschikbare bron van uw iPad selecteren, inclusief iCloud Drive. U kunt ook bestanden overbrengen via Wifi of Airdrop. Geen externe (of icloud-drive) providers nodig

bijlagen:
Laatst bewerkt: 4 jaar 1 maand geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 1 maand geleden #8567 by pauhana658
Hoi! Sorry, ik heb niet voldoende verduidelijkt. Als ik studentenfoto's in bulk wil importeren vanuit het stoelplanvenster, heb ik geen icloud-optie. Alleen opties van derden en wifi. Is er een andere manier om foto's in bulk te importeren!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 1 maand geleden #8568 by bert
Ik snap het! Bulkimport, dat ontbrak.
Via iPad-instellingen > iDoceo > Zorg ervoor dat de optie 'Bulkimport - legacy-modus' is uitgeschakeld en dat u dezelfde browser ziet als in de afbeelding wanneer u foto's in bulk importeert
Sommige gebruikers meldden er problemen mee, dus we hebben de legacy-modus standaard ingeschakeld.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: pauhana658

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 1 maand geleden #8569 by pauhana658
Ja, dat deed het. Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.