Lokale back-up

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8227 by pc1980
Lokale back-up werd gemaakt door pc1980
Hey daar!

Ik heb net de back-upopties van iDoceo bekeken. Omdat ik om juridische redenen geen clouddiensten wil gebruiken en ik geen WebDAV-server bij de hand heb, dacht ik de back-ups lokaal op de iPad op te slaan, zodat ik ze daar met iTunes kan kopiëren.

Vanwege een aantal vreemde beperkingen van iOS kan ik echter geen speciale map op het apparaat maken om die back-ups op te slaan. Vreemd genoeg kan ik elke map gebruiken die door een andere app is gemaakt, maar het is natuurlijk nogal verwarrend om iDoceo-back-ups te hebben opgeslagen in bijvoorbeeld een map met de naam "Word".

Is er een manier om iDoceo zijn eigen map op de iPad te laten maken?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8228 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lokale back-up
Hallo pck1980,
Vanuit de app 'Bestanden' op je ipad > Op mijn iPad > tik lang op de bestandenlijst > Nieuwe map om een ​​nieuwe aan te maken. U kunt uw back-ups daar opslaan.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8229 by pc1980
Beantwoord door pc1980 over onderwerp Lokale back-up
Bedankt voor je antwoord. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een ​​nieuwe map aan te maken als ik in de "hoofdmap" van mijn iPad ben.
Het werkt prima in een van die mappen die er al zijn - maar deze zijn van andere apps.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8230 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lokale back-up
Het kan een 'feature' van iOS13 zijn. Het zou binnen een paar uur beschikbaar moeten zijn.
Het ziet er zo uit


bijlagen:
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: pc1980

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8231 by pc1980
Beantwoord door pc1980 over onderwerp Lokale back-up
Zou geweldig zijn als iOS 13 deze functie zou toevoegen. Ik blijf op de hoogte... ;-)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8232 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lokale back-up
De schermafbeelding is afkomstig van iOS13.1. Werkt waarschijnlijk ook op iOS13.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 jaar 7 maanden geleden #8237 by pc1980
Beantwoord door pc1980 over onderwerp Lokale back-up
Ik zal moeten wachten tot volgende week donderdag om erachter te komen of iOS 13 dat probleem oplost ;-)

Totaal niet-gerelateerd probleem: het lijkt erop dat ik geen nieuw onderwerp kan maken in het cijferlijstforum. Ik krijg een foutmelding dat ik me moet registreren ondanks dat ik geregistreerd en ingelogd ben?!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.