Studenten sorteren in DOB voor PE-carnavals

Meer
5 jaar 9 maanden geleden #7539 by Kate Walsh
Studenten sorteren in DOB voor PE-carnavals werd gemaakt door Kate Walsh
Hallo allemaal, ik ben nieuw bij IDoceo en vraag me af of het mogelijk is om studenten van elke klas te sorteren in een soort nieuwe map in DOB? Deze wil ik indien mogelijk gebruiken voor proeven voor atletiekcarnaval.
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 9 maanden geleden - 5 jaar 9 maanden geleden #7541 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studenten sorteren in DOB voor PE-carnavals
Welkom Kate,
Tik in de cijferlijstweergave op Extra (bovenste balk) > Studenten > Sorteren > Persoonlijke gegevens > Geboortedatum

U ziet twee velden, "Geboortedatum" en "Geboortedatum + leeftijd" Selecteer alleen "Geboortedatum"
De sorteervolgorde van leerlingen wordt gedeeld op alle tabbladen in dezelfde klas.



En deze hier, een alternatief voor liefhebbers van snelkoppelingen

bijlagen:
Laatst bewerkt: 5 jaar 9 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 8 maanden geleden #7551 by Kate Walsh
Beantwoord door Kate Walsh over onderwerp Studenten sorteren in DOB voor PE-carnavals
Bedankt, ik heb dit geprobeerd, maar het werkt niet echt omdat het alleen binnen de groepen sorteert. Mijn lessen zijn samengestelde lessen. Ik heb ze in 2 groepen gezet voor de klassenlijst, bijv. jaar 4 en jaar 5. Het sorteert alleen binnen het jaar 4 en alleen in het jaar 5. Ik hoop dat dat logisch is...
Ik probeer ook op de een of andere manier de dob van meerdere klassen op één blad te krijgen? Kan dit?
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 8 maanden geleden #7552 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Studenten sorteren in DOB voor PE-carnavals
Als een enkele klas twee groepen heeft - gebruik het groepsveld in persoonlijke details - zorg ervoor dat u de optie 'sorteer op groepen eerst' uitschakelt

Je kunt studenten en hun persoonlijke gegevens, inclusief DOB, van meerdere klassen samenvoegen tot één vanuit de cijferlijstweergave > tools > studenten > alles > kopiëren
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: breed

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.