Nieuwe 'Algemene Verordening Gegevensbescherming' (AVG)

  • DiscoStu
6 jaar 2 maanden geleden #7328 by DiscoStu
Hallo,

Dit klinkt misschien als een domme vraag, aangezien ik weet dat gegevens lokaal op de ipads worden opgeslagen en vervolgens via cloudback-up worden opgeslagen op onze eigen accounts, maar heeft iDoceo een AVG-beleid? Mijn school zit achter me aan om ervoor te zorgen dat alles wat we gebruiken in overeenstemming is.

Bij voorbaat dank,
Stuart

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 2 maanden geleden #7334 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Nieuwe 'Algemene Verordening Gegevensbescherming' (AVG)
Hallo Stuart,
Ons privacybeleid wordt hier in detail uitgelegd en we zullen binnenkort een specifieke AVG-annotatie toevoegen.
www.idoceo.net/index.php/en/?option=com_...&view=article&id=172

Ik weet dat je het al weet, maar voor de goede orde, we verwerken of hebben geen toegang tot enige vorm van persoonlijke gegevens.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 2 maanden geleden #7349 by marclemoignan
Beantwoord door marclemoignan over onderwerp Nieuwe 'Algemene Verordening Gegevensbescherming' (AVG)
Hallo

Ik heb de getoonde link gelezen, maar heb hetzelfde probleem op mijn werkplek. Kunt u alstublieft iets bevestigen indien mogelijk. Als ik een lokale back-up van mijn IPad op mijn pc maak voor muziek- en app-doeleinden, wordt er ook een back-up gemaakt van Idoceo-gegevens. Zou dit dezelfde situatie zijn als iemand een back-up van zijn iTunes-accounts zou maken via de cloud?

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Marc

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 2 maanden geleden #7350 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Nieuwe 'Algemene Verordening Gegevensbescherming' (AVG)
Hallo Marc,
Een lokale back-up met iTunes op een pc/MAC bewaart alle gegevens van iDoceo, maar een iCloud-back-up niet.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.