Aanwezigheid naar kantoor sturen & warme/koude lunch

  • Grberna
11 jaar 6 maanden geleden #1407 by Grberna
Ik hou van deze app!!! Fantastisch werk met stoeldiagrammen en cijferoverzichten. Het is echter tijdrovend om mijn aanwezigheid in deze app en de aanwezigheid op school voor school te doen. Ik zou absoluut dol zijn op een manier om de presentielijst naar kantoor te sturen. Als dit mogelijk was, zou onze school kunnen overwegen om deze app schoolbreed te gebruiken. Maar we hebben een kleine toevoeging nodig, lunch count. In plaats van aanwezig, afwezig of te laat, wilt u misschien de optie voor de aanwezigheid toevoegen als warme lunch, koude lunch of afwezig. Ik ben al jaren een vervanger en elke school gebruikt de huidige methode of de nieuwere, dus het zou leuk zijn om die optie te hebben en de mogelijkheid om het rechtstreeks naar het kantoor te sturen via e-mail of een ander systeem. Op die manier hebben we allebei een aanwezigheidsregistratie.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1409 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Aanwezigheid naar kantoor sturen & warme/koude lunch
Bedankt Grberna,

We bereiden ons voor op onze volgende grote update, veel verbeteringen met betrekking tot de aanwezigheid en de bijbehorende rapporten. Elke school/district/land heeft zijn eigen kleine vereisten en we willen graag een flexibele/gemakkelijke oplossing voor hen allemaal hebben.

We zullen die warme lunch/koude lunch opties toevoegen, maar het zou geweldig zijn als je ons een voorbeeld (of voorbeelden) zou kunnen sturen van wat je verwacht van dat rapport! (stuur ze indien mogelijk naar support@idoceo.net). Reken ook op die e-mailfuncties.

Heel erg bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen met verdere vereisten of feedback

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.