Dagboek, register en cijfers

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1274 by Viermifix
Dagboek, register en cijfers werd gemaakt door Viermifix
Beste iDoceo-team,

Ik gebruik je app nog maar een paar dagen, en tot nu toe gaat het goed. Ik ben nog steeds nieuwe dingen aan het ontdekken, maar vroeg me af:

1 is er een manier om het DAGBOEK te zien met alle vermeldingen voor die dag/week. En niet alleen per klas?

2 op dit moment op de snelle REGISTREER er een drie handige pictogrammen, vinkje, kruis en timer. Kan ik andere pictogrammen uit de reeks pictogrammen in iDoceo toevoegen? Of de mijne? (leerlingen op mijn school missen lessen voor muziek, sport en drama, en het is handig om te zien welke vakken ze uit de klas halen) ten slotte kan ik tekst toevoegen aan de snelle aanwezigheid onder het pictogram. (Bijvoorbeeld 10 onder de timer om te zeggen dat de leerling 10 minuten te laat was.)

3 GRADEN. Ik heb met de verschillende formaten gespeeld en wat hulp op de website bekeken, maar ik kan er niet achter komen hoe ik moet doen wat ik wil. Idealiter zou ik graag een soort visuele aanwijzing willen hebben over hoe goed elke leerling het doet/of hoe gemakkelijk/moeilijk een werkstuk voor de klas was. Kan ik een parameter invoeren dat bijvoorbeeld alle cijfers boven 75% groen zijn (smiley gezicht...) 50% oranje... En onder 50% rood of boos gezicht.... Ik weet dat ik de kleur kan veranderen van rijen... Maar dit kost veel meer tijd dan cijfers op een papieren planner te markeren, tenminste totdat ik het onder de knie heb.


Bij voorbaat dank voor elk licht dat u op mijn problemen kunt werpen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1278 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Dagboek, inschrijven en cijfers
Welkom Fourmifix,
Ik ben bang dat we op dit moment geen goed nieuws kunnen geven voor uw verzoeken!
Over het dagboek en de snelle registratie, beide functies zullen beschikbaar zijn in onze volgende update.

De derde, over de cijfers, je kunt automatisch een kleur toewijzen aan op tekst gebaseerde cijfers... maar ik vermoed dat je die ook nodig hebt voor numerieke cijfers.

Er is een eenvoudigere en snellere manier om een ​​kleur op een cel toe te passen. Tik en houd een cel vast en je hebt de mogelijkheid om een ​​kleur te wijzigen en ze ook te kopiëren/plakken met een dubbele tik. Het wordt hier in detail uitgelegd

We verbeteren iDoceo regelmatig op basis van de feedback van onze gebruikers! Als je denkt dat er nog iets ontbreekt, aarzel dan niet om het hier te posten.

Bedankt voor u contact met ons

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.