Aan de slag voor een basisschoolklas

Meer
11 jaar 7 maanden geleden - 11 jaar 7 maanden geleden #1128 by Paulamarie
Aan de slag voor een basisschoolklas werd gemaakt door Paulamarie
Hallo, ik heb net mijn iPad gekocht en sta te popelen om met deze app aan de slag te gaan. Ik heb alleen wat advies nodig over de beste opzet voor mij als leraar in het basisonderwijs met slechts één klas maar verschillende leerjaargrenzen/berekening van toetsscores per vak. Is het het beste om mijn ene klas in te stellen als aparte lessen per onderwerp of kun je op elke nieuwe pagina die wordt gemaakt scores berekenen met verschillende cijferresultaten? In het ideale geval wil ik cijferboeken kunnen maken voor Wetenschap, Engels, Wiskunde en de manier veranderen waarop ik ze bereken. Vind dit een uitstekende app :)
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door Paulamarie.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1131 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Aan de slag voor een basisschoolklas
Welkom Paulamarie,

Elk tabblad kan zijn eigen berekeningen en kolommen bevatten, ze zijn onafhankelijk (ze delen alleen studenten), dus ik denk dat de beste aanpak, zoals je voorstelt, is om een ​​enkele klas te maken en zoveel tabbladen toe te voegen als je nodig hebt.

profs:
- Het dagboek is uniek voor elke klas, dus als je een enkele klas hebt, heb je alle informatie in zicht

- Ik neem aan dat er één keer voor de hele dag rekening wordt gehouden met aanwezigheid, dus daar kun je een apart tabblad voor hebben.

- De plattegrond is ook uniek voor elke klas... je hoeft dit maar één keer te doen als je dat wilt! (dit kan een nadeel zijn als je meerdere plattegronden per vak/les nodig hebt)

- Er is een mooie samenvattingsoptie in elke student waarmee je kolommen van verschillende tabbladen in één keer van al je vakken kunt opnemen.

nadelen:
- Ik kan er niet echt een bedenken... waarschijnlijk dat het rooster je altijd naar dezelfde klas zal leiden...

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! Als er meer vragen zijn, laat het ons dan weten.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1133 by Paulamarie
Beantwoord door Paulamarie over onderwerp Re: Aan de slag voor een basisschoolklas
Bedankt voor zo'n snelle en uitgebreide reactie. :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.